פורד תצייד את הפיאסטה והפוקוס במערכת היברידית

פורד פוקוס החדשה
פורד פוקוס החדשה - עם מערכת מיקרו-היברידית החל מהשנה הבאה.

הפיאסטה והפוקוס 1.0 ליטר טורבו יצוידו החל מהשנה הבאה במערכת מיקרו-היברידית 48V.

 

פורד תשיק בתחילת 2020 גרסאות מיקרו-היברידיות 48V לפיאטה והפוקוס, את שני הדגמים פורד תציג בשבוע הבא כחלק מאירוע גדול במסגרתו פורד תציג את החזון שלה לחישמול הדגמים של החברה, כולל הצגה של גרסאות היברידיות לפורד טרנזיט ולגרסת הנוסעים של הטנדרון פורד טורנאו.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פורד כבר הכריזה בעבר על כוונתה לצייד את כל הדגמים שלה עם אופציה להנעה היברידית - מיקרו, רגילה או פלאג-אין - או להנעה חשמלית מלאה.

 

פורד פיאסטה החדשה
פורד פיאסטה החדשה.

המערכת המיקרו הברידית לפוקוס החדשה ולפיאסטה החדשה (שעדיין לא הגיעו לישראל) תוצמד למנוע ה-1.0 ליטר Ecoboost המוכר של פורד. המערכת המיקרו-היברידית תאפשר הפסקה מוקדמת יחסית של פעולת המנוע בגלישה לעצירה מלאה וכן תסייע למנוע בעת האצה חזקה או בתחילת נסיעה. פורד אמנם לא חושפת את הנתונים של המערכת, אך היא מציינת כי זו אפשרה לה להתקין מגדש טורבו גדול יותר במנוע.

פורד מציינת כי צריכת הדלק בפיאסטה ההבירידית תעמוד על כ-20.4 ק״מ לליטר (בתקן WLTP) וכ-21.3 ק״מ לליטר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות