פורשה בוקסטר החדשה, תציע עיצוב גברי ושרירי יותר ומנוע 4 צילינדרים טורבו חדש.

פורשה בוקסטר החדשה

פורשה בוקסטר, זו שנשים אוהבות וגברים מתביישים להראות בה, כי הם נחשבים לכאלו שלא יכלו להרשות לעצמם 911 אמתית, זוכה לדור שלישי לדגם ששיווקו יחל ב-2012. הבוקסטר החדשה, כרגיל אצל פורשה, לא משנה סדרי עולם בכל הקשור לעיצוב למרות שמדובר בדגם חדש לחלוטין עם בסיס גלגלים ארוך יותר ומנועים חדשים.

 

איך תבחינו בין הבוקסטר החדשה לזו המוחלפת? קודם כל היא נראית גברית נפוחה ושרירית יותר (בדגם ה-S שבתמונה). הפגוש הקדמי זוכה לכונס אוויר מרכזי גדול יותר ותאורת ה-LED ליום במיקום זהה על הפגוש אך צרה ובטכנולוגיה מתקדמת יותר. הפנסים הראשיים שומרים על אותה צורה אליפטית, אך יחידות התאורה בהן חדשות ומסודרות אחרת.

 

ככל שמתקדמים לחלקה האחורי ההבדלים מוחשיים יותר. מראות הצד כמו ב-911 החדשה, מותקנים בצידי הדלתות ולא על הדלתות מה שמקטין את השטח המת, דלתות הצד עוצבו מחדש לחלוטין והן משתלבות יחד עם כונס האוויר האחורי המוגדל, מה שמספק מראה גברי ושרירי יותר לבוקסטר. קשתות ההתהפכות עוצבו מחדש, גדולות ובולטות יותר. גם מכסה המנוע מאחור, עוצב מחדש באופן שרירי יותר בתוספת פנסי בלימה משולבי LED.

 

החדשה החשובה באמת, זה השימוש לראשונה במנוע בוקסר 4 צילינדרים עם מגדש טורבו ובהספק של 270 כ"ס. מנוע זה מחליף את מנוע ה-2.9 ליטר שישה צילינדרים בהספק של 255 כ"ס. מנוע הבוקסR הנוכחי בנפח 3.4 ליטר המשרת את דגם ה-S חודש ויציע צריכת דלק משופרת ויכלול כסטנדרט מערכת עצור/סע. מנוע ה-4 צילינדרים טורבו, ישרת גם את דגמם הרודסטר החדש של פולקסווגן שיוצג יחד עם דגמים חדשים וקטנים יותר של פורשה.

{gallery}porche/boxter-boxter-2012-spy{/gallery}

תגיות: פורשה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.