2018 פורשה קאיין טורבו החדש
פורשה קאיין טורבו החדש.
2018 פורשה קאיין טורבו החדש
פורשה קאיין טורבו החדש.

הקאיין טורבו החדש מצויד במנוע 4.0 ליטר V8 בהספק מרבי של 550 כ"ס, מספיק לנתון תאוצה של 3.9 שניות עם חבילת ספורט כרונו.

 

שבועיים לאחר שחשפה את הקאיין החדש, פורשה חושפת כעת את גרסת הטורבו הבכירה של הדגם המצוידת במנוע 4.0 ליטר V8 בי-טורבו בהספק מרבי של 550 כ"ס ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים.

 

לעומת הקאיין טורבו היוצא, מדובר בתוספת של 30 כ"ס להספק ו-2 קג"מ למומנט. תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את הדגם ב-4.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש וב-3.9 שניות עם חבילת ספורט כרונו האופציונלית. המהירות המרבית בדגם עומדת על 286 קמ"ש.

 

על הנוחות ומרכב מאוזן אחראיים קפיצי אוויר אדפטיביים המאפשרים בחירה בין שישה גבהים שונים למרכב. על גובה המרכב ניתן לשלוט גם באמצעות בורר מצבי השטח. לנהגים הדורשים יכולות דינמיות גבוהות יותר, פורשה מציעה כאופציה יקרה היגוי לציר האחורי, מוטות מייצבים אקטיביים ומערכת ניהוג וקטורי משופרת (Torque Vectoring Plus).

 

צלחות הבילום בדגם כוללת שכבת טונגסטן לשיפור ביצועי הבלימה והפחתת השחיקה, לקוחות הדגם יכולים כמובן לבחור בצלחות בילום קרמיות בתוספת תשלום.

וויזואלית, דגם הטורבו מבדיל עצמו מדגמי הבסיס באמצעות עיצוב שונה לגריל הקדמי, חתימה שונה לפנסי ה-LED, חישוקי "21 בעיצוב ייחודי לדגם, בתי גלגלים מנופחים ועוד מספר שינויים קלים וזניחים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.