פורשה מציגה את הפאנאמרה V6 הבסיסית עם 330 כ"ס וכן גרסאות בסיס גלגלים ארוך לדגם שיוצעו ברמת אבזור גבוהה מהרגיל.

פורשה פאנאמרה טורבו 2016 החדשה
פורשה פאנאמרה החדשה - גרסאות V6 בסיסיות וגרסאות בסיס גלגלים ארוך.

לאחר שהציגה מוקדם יותר השנה את הדגמים הבכירים יותר של הפאנאמרה החדשה, כולל גרסה היברידית פלאג-אין, פורשה מרחיבה כעת את היצע גרסאות הפאנאמרה עם דגמי V6 המהווים את גרסאות הכניסה לדגם וכן מציגה לראשונה את גרסת בסיס הגלגלים הארוך של הדגם (Executive) שתוצע בכל דגמי ההנעה הכפולה של הדגם, החל מהפאנאמרה 4 הבסיסית ועד לדגם הטורבו הבכיר.

 

מנוע ה- V6 טורבו החדש של הפאנאמרה בנפח של 3.0 ליטר, מנוע שמקורו באודי S4 ו- S5, מייצר בדגם הספק מרבי של 330 כ"ס, תוספת של 20 כ"ס לעומת מנוע ה-3.6 ליטר האטמוספרי של הדגם היוצא. המנוע מוצע בדגם הנעה אחורית (פאנאמרה) או בדגם הנעה כפולה (פאנאמרה 4) וכאמור, גם עם אופציה לגרסת בסיס גלגלים ארוך.

 

דגמי האקזקיוטיב זוכים לתוספת של 150 מ"מ לבסיס הגלגלים, מה שמעמיד את אורכו על 3,100 מ"מ ואת האורך הכולל על 5,200 מ"מ. דגמים אלו מאובזרים כסטנדרט בגג פנורמי גדול, וילון חשמלי אחורי, מושבי נוחות משודרגים עם כיוון חשמלי וחימום – מלפנים ומאחור, מתלי אוויר אדפטיביים ומערכת  PASM.

 

פורשה פאנאמרה Executive
פאנאמרה Executive - תנאים של מחלקה ראשונה.

גרסאות האקזקיוטיב של הפאנאמרה 4S והטורבו מצוידות בנוסף בהיגוי אחורי ונעילת וואקום בדלתות ובדגם הטורבו נמצא כסטנדרט גם בקרת אקלים עם 4 אזורים, תאורת LED ראשית אדפטיבית ותאורת אווירה מורחבת. את כל זה, ואבזור אופציונלי נוסף כגון שולחנות מתקפלים או מסכי "10.1 בגב המושבים, ניתן להוסיף לשאר הדגמים, בתוספת תשלום נכבדה - כמיטב המסורת בפורשה.

 

עדכון: מאורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה בישראל, נמסר כי הפאנאמרה V6 החדשה תשווק בישראל במהלך חודש מרץ 2017. רמת הגימור של הדגם תהיה גבוהה ותכלול, בין היתר: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראה לסטייה מנתיב, גג נפתח פנורמי, מערכת Keyless לפתיחה ולהתנעה ללא מפתח, מנגנון סגירה "רכה" (וואקום) לדלתות הרכב, וילונות צד חשמליים, מושבי Comfort חשמליים עם 14 כיוונים, מערכת שמע איכותית מתוצרת Bose, חיישני חניה ומצלמת נסיעה לאחור, תאורת אווירה בטכנולוגיית LED בתא הנוסעים, דלת תא מטען חשמלית ועוד. 

 

מחירה של פורשה הפאנאמרה V6 טורבו החדשה בישראל יעמוד על החל מ-797,000 ששקל. בחודש דצמבר הקרוב יושקו בישראל הפאנאמרה 4S והטורבו. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.