פורשה 911 החדשה 2012, כבר נצפתה מכל הזוויות האפשריות ועדיין נדרשת עין של מומחה למנות את ההבדלים.

פורשה 911 החדשה כמעט ללא כל הסוואה

פורשה תחשוף את ה-911 החדשה (דגם 991) לשנת 2012 בתערוכת פרנקפורט הקרובה. עד אז, ולמעט הפרטים הטכניים, כבר זכינו למספר הזדמנויות לצפות ב-911 החדשה כמעט מכל הזוויות ולמרות זאת, אם סתם הייתם רואים אותה בכביש ללא כל הסוואה, סביר להניח שהייתם מתקשים לדעת שזה אכן הדגם החדש.

 

אז מה השתנה מדגם 997 המוחלף לדגם 991 החדש? מאחור, מכסה המנוע זוכה ל-3 פתחי אוורור ולא 4, פנסי הבלימה כמעט וזהים אך ניכר שהם בעלי צורה מוארכת יותר וכמו כן צרים יותר. הפגוש האחורי חדש וקמור (בוידאו דגם קאררה S). מלפנים, הפנסים הקדמיים נמשכים יותר לאחור בצורה אליפטית ולא עגולה עם חופה שקופה גדולה, תאורת ה-LED מלפנים מכוסה, אך ניכר שהיא גולשת לצידי הפגוש הקדמי שהוא לכשעצמו חודש עם כונס אוויר מרכזי גדול ובולט יותר.

 

ישנם עוד מספר הבדלים חיצוניים מינוריים כמו מראות הצד שהן בעולות אותו פרופיל אף זרוע החיבור לגוף שונה וכו'. ב-911 החדשה, פורשה הגדילה את בסיס הגלגלים ב-10 ס"מ ולא לרווחת הנוסעים אלא בכדי להשיג חלוקת משקל טובה יותר והאורך הכולל צמח ב-5 ס"מ. מבפנים, אנו יודעים לספר שעיצוב הפנים הוא בהשראת הפאנאמרה.

 

בתחום המנועים, פורשה לא מספקת םרטים עדיין, אך מנוע הבסיס יהיה עתה בנפח של 3.4 ליטר בוקסר כמובן, בהספק הצפוי לעמוד על 350 כ"ס, והמנוע הבכיר שישרת את גרסאות ה-S והטורבו, ישמור על נפח של 3.8 ליטר, אך יספק לפחות 400 כ"ס בגרסאות ה-S ומעל ל-500 כ"ס בגרסאות הטורבו.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/aFNRrygIzAA?rel=0{/iframe}

תגיות: פורשה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.