פיאט תחדש את יצור האונו, כרגע היצור מיועד עבור השוק הדרום אמריקאי אך אין ספק כי היא גם תגיע לאירופה ואלינו

לפיאט, מלכת אירופה לשעבר לרכבים קטנים, בהחלט חסר בארסנל הרכבים שלה מכונית שתמוקם בין הגרנדה פונטו לפנדה. פס היצור של פיאט בברזיל כבר החל לעבוד ובקרוב גם יחלו המכירות בדרום אמריקה עם קצב יצור צפוי של 3200 רכבים ביום!.

 

פיאט אונו החדשה בגרסתה הסופית

פיאט אונו המקורית

 

פיאט אונו שיצאה לשוק ב-1983 הייתה להיט מכירות באירופה מהיום שהיא יצאה ופיאט איטליה מכרה מעל 6 מליון מדגמי האונו עד לשנת 1995 והחלפה ע”י הפונטו. היא הייתה מרווחת עם עיצוב צעיר מושך, לזמנה כמובן ומחיר אטרקטיבי. גם בארץ, הפיאט אונו, הייתה מאוד פופולרית בשנות ה-80 ובעיקר כמשומשת לצעירים בתחילת שנות ה-90. אמנם למעשה היצור של האונו מעולם לא הופסק והיא עדיין מיוצרת בברזיל, בגרסה רק במעט מודרנית מהאונו המקורית אך תחת שם אחר (Mille).

 

לפי התמונות היא שונה לחלוטין מהקו העיצובי הנוכחי של פיאט, אך כמו כל מכונית סופרמיני ראויה היא אמורה להעלות חיוך קל ולשדר פחות רצינות. העיצוב נראה מוצלח עם בתי גלגלים נפוחים ויחידת תאורה אחורית אנכית בדומה לפנדה. פיאט לא נפלה למלכודת הרטרו (הרווחית ליצרן יש לומר) אך יש קריצה קטנה דווקא לפנדה המקורית בדמות שלושת הפסים מלפנים ליד יחידת התאורה השמאלית.

 

פיאט אומרה לפרסם היום (רביעי, אפריל 2010) את צפי הדגמים החדשים שלה עד לשנת 2014. נעדכן בהמשך.

 

 

 

פיאט תחדש את יצור האונו, כרגע היצור מיועד עבור השוק הדרום אמריקאי אך אין ספק כי היא גם תגיע לאירופה ואלינו.

 

לפיאט, מלכת אירופה לשעבר לרכבים קטנים, בהחלט חסר בארסנל הרכבים שלה מכונית שתמוקם בין הגרנדה פונטו לפנדה. פס היצור של פיאט בברזיל כבר החל לעבוד ובקרוב גם יחלו המכירות בדרום אמריקה עם קצב יצור צפוי של 3200 רכבים ביום!.

 

פיאט אונו שיצאה לשוק ב-1983 הייתה להיט מכירות באירופה מהיום שהיא יצאה. היא הייתה מרווחת עם עיצוב מושך ומחיר אטרקטיבי. גם בארץ, הפיאט אונו, הייתה מאוד פופולרית בשנות ה-80 ובעיקר כמשומשת לצעירים בתחילת שנות ה-90. אמנם למעשה היצור של האונו מעולם לא הופסק והיא עדיין מיוצרת בברזיל, בגרסה רק במעט מודרנית מהאונו המקורית אך תחת שם אחר (Mille).

 

לפי התמונות היא שונה לחלוטין מהקו העיצובי הנוכחי של פיאט, אך כמו כל מכונית סופרמיני ראויה היא אמורה להעלות חיוך קל ולשדר פחות רצינות. העיצוב נראה מוצלח עם בתי גלגלים נפוחים ויחידת תאורה אחורית אנכית בדומה לפנדה. פיאט לא נפלה למלכודת הרטרו (הרווחית ליצרן יש לומר) אך יש קריצה קטנה דווקא לפנדה המקורית בדמות שלושת הפסים מלפנים ליד יחידת התאורה השמאלית.

 

פיאט אומרה לפרסם היום (רביעי, אפריל 2010) את צפי הדגמים החדשים שלה עד לשנת 2014. נעדכן בהמשך.

תגיות: פיאט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.