פיאט פול-בק (Fullback) הוא הטנדר הבינוני הראשון של פיאט המבוסס על מיצובישי L200 החדש.

2016 פיאט פול-בק
פיאט חושפת את הפול-בק - מיצובישי L200 במדי של פיאט.

לצד שפע של מכוניות אקזוטיות בתערוכת הרכב של דובאי, פיאט בחרה להסיר היום (ג') את הלוט מעל הטנדר הבינוני הראשון אי פעם של החברה – פיאט פול-בק (Fullback), אותו היא תשווק באירופה במהלך המחצית הראשונה של 2016.

 

אם הדגם ניראה לכם מוכר, אתם כמובן לא טועים שכן פיאט פול-בק מבוסס באופן מלא על מיצובישי L200 טריטון החדש והוא ירד מאותו פס ייצור של ה-L200 בתאילנד. שני הדגמים זהים מכנית לחלוטין (אולי למעט כיול שונה למתלים/היגוי) ונבדלים בעיצוב שונה לחזית הדגם (פגוש+גריל קדמי) וכן בעיצוב שונה לחישוקי הגלגלים ולתוספות הקוסמטיות, כגון מדרגות הצד ועוד, אותן תייצר עבור הדגםחברת השיפורים הרשמית של פיאט-קרייזלר – Mopar. למעט הסמל שעל גלגל ההגה ומערכת מולטימדיה Uconnect  של פיאט במקום זו של מיצובישי, תא הנוסעים זהה לחלוטין בין שני הדגמים.

 

 

למרות שלפיאט מנועי דיזל רבים בהיצע, הפול-בק יעשה שימוש באותה יחידת הנעה של הטריטון: מנוע 2.4 ליטר טורבו דיזל בהספק של 154 כ"ס או 181 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 5 הילוכים אוטו'. כמובן שכמו הטריטון גם הפול-בק יוצע בגרסאות מרכב שונות ועם הנעה אחורית בלבד או כפולה.

 

פיאט פול-בק הוא אחד מבין שני טנדרים בינוניים אותם פיאט תשווק במהלך השנה הבאה, פיאט תחשוף לקראת סוף השנה את הטנדר פיאט טורו המיועד עבור השוק הדרום אמריקאי (ברזיל בעיקר) - טנדר המבוסס על ג'יפ רנגייד

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.