פיאט חוגגת 150 שנה לאיחוד איטליה ומשיקה דגם מיוחד - פיאט פונטו EVO 150th במחיר של 85,990 ש"ח.

פיאט פונטו איבו 150th

חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל תחל בימים הקרובים בשיווק של מהדורה מיוחדת וחגיגית במיוחד – פיאט פונטו EVO 150th. מדובר בגרסא מיוחדת שמיוצרת לרגל חגיגות 150 שנה לאיחוד איטליה. על הרכבים יופיע לוגו מיוחד שכולל את המספר 150 עם דגל איטליה.

 

הגרסא שתגיע לארץ כוללת מנוע 1.4 ליטר עם 77 כ"ס, בגרסא ידנית ואוטומטית (רובוטית). לרכב אבזור עשיר במיוחד הכולל, בין היתר, חלון גג כפול מקורי, חישוקי סגסוגת קלה, הגה וידית הילוכים מצופים עור, ספוילר אחורי ופנסי ערפל קדמיים ועוד.

פיאט פונטו איבו - מבחן דרכים

לרגל השקת הגרסא המיוחדת בישראל, היא תשווק במחירים מוזלים מאוד, אטרקטיביים וחסרי תקדים בהתייחס לאבזור הסטנדרטי שמוצע. מחיר הגרסא הידנית יעמוד על 85,990 ₪, ומחירה של האוטומטית 92,990 ₪

 

לדברי יוני אבי טוב, מנהל מותג פיאט בישראל, "השנה איטליה מציינת 150 שנה לאיחודה וחברת פיאט חוגגת ומשיקה דגם מיוחד לציון אירוע היסטורי זה. באופן טבעי, בחרנו לייבא את דגם הפונטו EVO 150th לישראל בשל אטרקטיביות הרכב עבור הצרכן, הן מבחינת העיצוב הספורטיבי, הן ברמת האבזור והן ברמת המחיר. אני מאמין שהמהדורה המיוחדת והחגיגית הזו, אשר כבר נמכרת בהצלחה גדולה באירופה, תזכה להצלחה גם בישראל".

תגיות: פיאט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.