פיאט אגאה תשווק בקרוב בטורקיה, אלינו היא תגיע רק במחצית השנייה של 2016 כמתחרה לסקודה ראפיד.

פיאט אגאה
פיאט אגאה - המשפחתית החדשה של פיאט לשווקים מתפתחים.

פיאט טורקיה חושפת וידאו ראשון (טיזר) לפיאט אגאה, המשפחתית סדאן החדשה של פיאט המיועדת למדינות מתפתחות. כאשר פיאט חשפה את ה-אגאה בחודש מאי האחרון כדגם קדם ייצור, בחברה ציינו כי מדובר בשם זמני אך כעת מסתבר שזהו אכן שמה הרשמי של המכונית.

 

פיאט אגאה תיוצר בטורקיה ומשם היא תשווק לעוד 40 מדינות, בעיקר לאפריקה ולמזרח התיכון, בהמשך בפיאט מתכננים לשווק את הדגם גם בשוק האירופאי אך במרכב האצ'בק וסטיישן בלבד. לפי סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל, האגאה תשווק גם אצלנו במהלך המחצית השנייה של 2016 ומיועדת להתחרות בעיקר מול סקודה ראפיד, פיג'ו 301 ועוד.

 

לאגאה אורך של 4.5 מטר, רוחב של 1.78 מטר גובה של 148 מטר ובסיס גלגלים של 2.61 מטר, נפח תא המטען בדגם עומד על 510 ליטר. בתחום האבזור, הדגם יוצע עם מערכת מולטימדיה Uconnect  עם מסך מגע "5, דיבורית BT, שליטה מההגה על השמע והטלפון, כניסת USB, בקרת אקלים ועוד.

 

 

האגאה תוצע עם מבחר של ארבעה מנועים - שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל בהספקים של 95-120 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' (כפולת מצמד) והגרסה החסכונית ביותר של הדגם בעלת צריכת דלק משולבת של 25 ק"מ לליטר.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.