פיג׳ו 308 החדשה 2019 בישראל - מחיר החל מ-131,990 שקל

2019 פיג׳ו 308 החדשה
פיג׳ו 308 החדשה.

פיג׳ו 308 האצ׳בק המחודשת נוחתת בישראל, לראשונה גם בדגם GT הספורטיבי עם מנוע דיזל 177 כ״ס, רמת אבזור עשירה ומגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג׳ו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2019 המחודשים של המשפחתית האצ׳בק פיג׳ו 308. הדגם, אשר זכה למתיחת פנים עוד בשנת 2017 ומגיע אלינו באיחור, ישווק בישראל עם מנוע 1.2 טורבו 130 כ״ס עם תיבת 8 הילוכים אוטו׳, בדגם GT ספורטיבי עם מנוע דיזל 177 כ״ס, עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות ובמחירים החל מ-131,990 שקל ועד ל-179,990 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ויזואלית, השינויים בדגמי 2019 המחודשים של ה-308 קלים וכוללים עדכון קל לפגוש הקדמי ולפנסים הראשיים והאחוריים. בתא הנוסעים נוכל למצוא מולטימדיה ״9.7 מעודכנת ועוד מספר שדרוגים קלים.

 

פיג׳ו 308 GT
לראשונה בישראל גם בדגם GT הספורטיבי.

את השינויים המשמעותיים בדגם אנחנו מוצאים בתחומי אבזור הבטיחות והמנועים. מנוע ה-1.2 ליטר PureTec זכה למספר שיפורים כולל תוספת של מסנן חלקיקים וכעת הוא משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ במקום שישה הילוכים. הנתונים נותרו ללא שינוי עם 130 כ״ס ב-5,000 סל״ד ו-23.5 קג״מ ב-1,750 סל״ד. עם תיבת 8 הילוכים אוטו׳ זה מספק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.8 שניות, למהירות מרבית של 205 קמ״ש ולצריכת דלק משולבת של 18.5 ק״מ לליטר.

פיג׳ו 308GT הספורטיבית, המוצעת לראשונה בישראל, תשווק דווקא בגרסת הדיזל של הדגם (ישנה גם גרסת בנזין עם 205 כ״ס). זו מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל BlueHdi עם הספק מרבי של 177 כ״ס ב-3,750 סל״ד ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ ב-2,000 סל״ד. גם מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.2 שניות, למהירות מרבית של 225 קמ״ש ולצריכת דלק משולבת של 22.7 ק״מ לליטר (תקן WLTP).

 

פיג׳ו 308 תא הנוסעים
רמת אבזור עשירה.

2019 פיג׳ו 308 - אבזור ובטיחות:

בכל דגמי ה-308 נוכל למצוא מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שטח מת, אור גבוה אוטומטי, בקר שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה, זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ומערכת התרעה על ערנות הנהג. זאת כמובן בנוסף ל-6 כריות אוויר, אפשרות לנטרול כרית אוויר לנוסע במושב קדמי, עוגני איזופיקס, שלל מערכות בקרה, יציבות ואחיזה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

 

פיג׳ו 308 GT
פיג׳ו 308 GT.

דגם 1.2 ליטר ישווק ברמת הגימור פרימיום הכוללת, בין היתר: חישוקי סגסוגת ״17, מולטימדיה מקורית ״9.7 בעברית, דיבורית BT, מערכת חניה אוטומטית, מצלמה אחורית עם ממעט על ופסי הכוונה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם, קיפול חשמלי למראות הצד, שקעי USB מלפנים ומאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, חלון גג פנורמי ועוד.

רמת הגימור GT מוסיפה לרשימה חישוקי סגסוגת ״18, תאורת LED מלאה, פנסי איתות דינאמיים, חלונות אחוריים כהים, מולטימדיה עם ניווט תלת ממדי, מושבים בריפוד עור מלאכותי משולב באלקנטרה וחבילת עיצוב GT המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר, מהחוץ ומהפנים. דגם ה-GT כולל לא רק מראה ספורטיבי יותר אלא גם כיול ספורטיבי יותר למתלים ולהיגוי ומערכת בלימה משופרת. 2019 פיג׳ו 308 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2019 פיג׳ו 308 - מחירון:

פיג'ו 308 1.2 PureTech פרימיום אוטו׳ - 131,990 שקל

פיג׳ו 308GT דיזל 2.0 ליטר אוטו׳ - 179,990 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אלעד

    למה שמישהו יקנה את ה-2.0 ליטר ב-180 אלף
    כשיש סקודה אוקטביה מהירה יותר (1.4) ב-134 אלף או 2.0 ליטר (טיל ליד הפיג'ו) ב-150 אלף?
    באמת, אשמח להסבר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סיבה אחת בלבד

    אלעד

    כי כבר נתקעת עם לובינסקי עם דגם אחר שקנית מהם, והם היחידים שיתנו לך משהו שמתקרב למחירון של הרכב עבור טריידאין. אחרת כבר מזמן הם היו מוכרים את המכוניות האלה ב30-40 אחוז פחות

    כתובת URL מקוצרת:
  • Ole

    אלעד

    אכן, אין שום סיבה. האוקטביה מרווחת יותר ואף סחירה יותר. היתרון היחידי שאני רואה, הינו שה 308 רכב נאה יותר מהאוקטביה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • לירון

    אלעד

    אין הסבר ובגלל זה, אם אהבת את הדגם, פשוט תמתין לקראת סוף 2019, אז תוכל לרכוש את הדגם בהנחה ענקית.

    כתובת URL מקוצרת: