פיג׳ו 508 פאסטבק החדשה 2019 בישראל - מחיר החל מ-199,990 שקל

2019 פיג׳ו 508 החדשה
פיג׳ו 508 החדשה.

פיג׳ו 508 החדשה (508 פאסטבק בישראל) נוחתת בישראל עם עיצוב קופה מרהיב, תא נוסעים מרשים וטכנולוגי, מנועים בהספקים של 180-225 כ״ס ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות. מחיר הדגם החל מ-199,990 ₪.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג׳ו בישראל, החלה בשיווק פיג׳ו 508 החדשה - תיקרא בישראל 508 פאסטבק - דור חדש למשפחתית הגדולה של פיג׳ו. 508 החדשה תשווק בישראל בשני דגמים המצוידים במנוע 1.6 טורבו 180-225 כ״ס ותיבת 8 הילוכים אוטו׳, עם אבזור נוחות עשיר ומבחר גדול של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פיג׳ו 508 החדשה נוטשת את מרכב הסדאן וזוכה במרכב פאסטבק עם עיצוב דמוי קופה מרהיב וספרטיבי ודלת תא מטען בתצורת האצ׳בק היוצרת תא מטען גדול ונוח לשימוש (כמו בסופרב של סקודה, רק קטן יותר). הדגם מבוסס על פלטפורמת EMP2 המודולרית של קבוצת ולדגם אורך של 4,750 מ"מ, רוחב של 1,859 מ"מ, גובה של 1,403 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,793 מ"מ. ה-508 החדשה השילה כ-70 ק"ג ממשקלה לעומת הדגם היוצא ונפח תא המטען עומד על 487 ליטר ועד ל-1,537 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

2019 פיג׳ו 508 החדשה
עיצוב חיצוני מרהיב וספורטיבי.

תא הנוסעים של ה-508 פאסטבק החדשה הוא המשך ישיר לשפת העיצוב/סידור תא הנוסעים המוכר של פיג׳ו (i-Cockpit דור שני), כולל לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 הנמצא מעל גלגל הגה קטן קוטר, יחד עם מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "10 ו״קלידים״ מתחת למסך המאפשרים גישה מהירה לפונקציות השונות של המערכת. כמו ב-3008, גם כאן הנהג ימצא סביבת נהג ״מחבקת״ בשל קונסולה מרכזית הפונה אל הנהג וקונסולה רחבה וגבוהה יחסית בין המושבים. לצד זה נמצא חומרים איכותיים ועשירים המספקים תחושת פרימיום.

 

2019 פיג׳ו 508 החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים מרשים לא פחות מהעיצוב החיצוני.

פיג׳ו 508 החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

פיג׳ו 508 החדשה משווקת בישראל עם מנוע 1.6 ליטר טורבו PureTech החדש המוצע בשתי גרסאות הספק, 180 כ״ס בדגם הבסיס או 225 כ״ס בדגם פאסטבק GT. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת ה-8 הילוכים החדשה של פיג׳ו (מבית אייסין).


1.6 טורבו 180: מנוע ארבעה צילינדרים טורבו בנפח של 1.6 ליטר בהספק מרבי של 180 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומנט מרבי של 25.5 קג״מ ב-1,650 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.9 שניות, מהירות מרבית של 230 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 14.7 ק״מ לליטר בתקן WLTP או 18.2 ק״מ לליטר בתקן NDEC היוצא.

 

1.6 טורבו 225: מנוע ארבעה צילינדרים טורבו בנפח של 1.6 ליטר בהספק מרבי של 225 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומנט מרבי של 30.6 קג״מ ב-2,750 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.3 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 14.1 ק״מ לליטר בתקן WLTP או 17.2 ק״מ לליטר בתקן NDEC היוצא. 

 

פיג׳ו 508 החדשה
שפע של מערכות בטיחות ואבזור.

אבזור נוחות ובטיחות:

כל רמות הגימור מצוידות בשפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית (עד 140 קמ״ש) עם זיהוי הולכי רגל (עד 60 קמ״ש), בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית השומרת את הרכב במרכז הנתיב כאשר בקרת השיוט האדפטיבית פועלת, אור גובה אוטומטי, ניטור שטח מת בצידי הרכב כולל תיקון היגוי בעת הצורך, בקרת עירנות נהג וזיהוי תמרורים.

 

פיג׳ו 508 החדשה תא מטען
תא מטען גדול ושימושי.

 

פיג׳ו 508 החדשה תשווק כאמור בשני דגמים/רמות גימור. דגם הבסיס, פאסטבק 180 כ״ס Premium, מציג רשימת אבזור מכובדת הכוללת, בין היתר: בולמים אדפטיביים עם 3 מצבי כיול, 4 כניסות USB, מפתח חכם - כניסה והתנעה, בלם יד חשמלי, ריפודי בד משולבים בעור מלאכותי (ניתן לבחור צבע כהה או בהיר), גימור קרבון בתא הנוסעים, מצלמת חניה אחורית בעלת "מבט על", משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, חישוקי סגסוגת ״18, חלונות כהים מאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישני תאורה וגשם, לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3, מולטימדיה ״10 עם ממשק אפל קאר-פליי וזיהוי קולי, שליטה מלאה מההגה, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, חלון גג חשמלי, דיבורית BT, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור ועוד.

 

פיג׳ו 508 פאסטבק GT
פיג׳ו 508 פאסטבק החדשה - ברמת גימור GT.

דגם פאסטבק GT עם 225 כ״ס מוסיף לרשימת האבזור מערכת חניה אוטומטית, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע באמצעות מעבר הרגל מתחת לפגוש האחורי, מערכת עיסוי במושבים הקדמיים, מושב נהג ונוסע חשמליים עם זיכרונות לנהג, חימום למושבים הקדמיים, מערכת שמע משודרגת מבית Focal עם 10 רמקולים, מראות צד מתכווננות מטה בנסיעה לאחור, תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת ״19, חלונות כהים במיוחד, גימור דמוי עץ מודרני בתא הנוסעים, מושבים בריפוד אלקנטרה משולב בעור נאפה ועוד. 2019 פיג׳ו 508 פאסטבק - מפרט טכני מלא.

דגם ה-GT הבכיר מבדיל עצמו וויזואלית גם באמצעות תאורת יום LED בצורת ניבים בפגוש הקדמי, מסגרת חלונות בשחור מבריק במקום כרום מבריק בדגם הבסיס, מראות צד בשחור, גריל קדמי במראה ספורטיבי יותר, תקרה כהה בתא הנוסעים, מראה פנימית ללא מסגרת ותגי GT בחוץ ובתא הנוסעים.

 

2019 פיג׳ו 508 החדשה - מחירון:

פיג׳ו 508 פאסטבק 180 כ״ס Premium אוטו׳ - 199,990 ₪

פיג׳ו 508 פאסטבק GT אוטוק 225 כ״ס - 239,990 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (11)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • איץ

    לא רואה יותר מדי לקוחות שירכשו את הפיג'ו הצפופה והנמוכה הזו ובמחיר שכזה לא ברור למה עשו אותו קופה שכזה
    דווקא עיצוב חיצוני מרשים עלול לגרום לשריטות וחבלות זדון
    אז נשארנו עם סביבת נהג יפה וצפופה מחיר מטורף ומנוע לא רע
    לא ככה לובינסקי לא ככה

    כתובת URL מקוצרת:
  • מוני נהג טויוטה

    הרכב יפה ומרשים, מעט נמוך ספוטיבי מתאים לגילאים מסויימים,המחיר בשמיים כרגיל למנוע 1600 טורבו שיהיה המוצלח ביותר עד 170 אלף זה מחיר מקסימלי
    כידוע הפיזו מאבד מערכו באופן דרסטי כל שנה, ולכן הקונים ימשיכו להעדיף יפניות למינהם מיצובישי, טויוטה , וביעקר קוריאניות
    לכן פיזו תמשיך לדשדש במכירות עד שתרד מהעץ הגבוה מאוד של מחירי רכביה

    כתובת URL מקוצרת:
  • חוזלי

    גם החינם לא

    כתובת URL מקוצרת:
  • זה שיודע

    חיצונית אין, זה אותה פיגו שראינו כבר עשור. עם מספר חידודים שהפכו אותה דומה יותר למיצובושי גלאנט של שנות ה 90.
    עם האמינות הידועה לשימצה ויבואן שמחפש לברוח מאחריות , תרכש כפי הנראה בכמות קונה בשוק הליסינג.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    מחיר הזוי , ימכרו אולי מספר מכוניות בשנה .

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמיר

    המחיר בישראל יותר גבוה מכל מדינות העולם

    כתובת URL מקוצרת:
  • הלוחש לנהגים

    תקנה. בעוד 3 שנים ערך הפיזו 508 יהיה 99000 ש"ח.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    איפה מערכת ראיית לילה שהובטח?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוקי

    העיצוב האחורי מזכיר לי מיצובישי לאנסר!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    יקר מידי
    במחיר הזה יקנו suv מפנק

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אלעד

    נכון מאוד.

    כתובת URL מקוצרת: