מיד אחריו ברשימה, בהפרש קטן, נמצא הצבע השחור. באופן די מפתיע, גם הצבע האדום נמצא חזק ברשימה.

כסף הוא צבע הרכב הנפוץ בעולם

חברת הכימיקלים DuPont, מפרסמת את הסקר השנתי של צבעי הרכב הפופולריים בעולם. צבע הכסף, הוא הצבע הפופולרי ביותר בעשור האחרון כאשר הוא היה בצבע הפופולרי ביותר בין השנים 2000-2007 ובן ב-2009-2010. את מקומו תפס הצבע הלבן באותן השנים. 26% מהרכבים בעולם, הם בצבע כסף, 24% הם בצבע שחור ובמקום השלישי נמצא הצבע האפור עם 16%.

 

בארה"ב, הצבע הפופולרי ביותר הוא עדיין הלבן (על גווניו השונים כגון לבן פנינה) ובאירופה, הצבע השחור הוא הנמכר ביותר עם סך של 24% מכלל הרכבים. הצבעים הפחות פופולריים בעולם הם הצהוב וזהב עם כ-1% בלבד מסך הרכבים בעולם.

 

על ישראל, אין נתונים מדויקים, אך כנראה שהצבעים לבן כסף ואפור הם עדיין השולטים. בתחום רכבי היוקרה, אצל ב.מ.וו ובעיקר סדרה 5 ו-7 נמכרות לרוב בשנים האחרונות בצבע שחור ואילו אצל אודי, הצבע הלבן תופס תאוצה, למעט ה-A3 שנמכרת לרוב בשחור. פולקסווגן שירוקו? תמצאו או בשחור או בלבן, צבע אחר נועז, תתקשו למצוא.

 

בכל מקרה צריך להודות, לבן הוא כבר לא הצבע הלאומי וכיום רוכשי הרכב הפרטי מחוץ לחברות הליסינג, כבר לא בוחרים בצבעים שגרתיים בלבד. כמו כן, ישנם רכבים שפשוט נראים טוב רק בצבעים מסויימים כגון ניסאן ג'וק שהצבע האדום-בורדו או הלבן, הם היחידים המדגישים את עיצובו המשוגע, או רכבי אודי, שלבן פשוט הולם אותם ומדגיש את קווי העיצוב בצורה הטובה ביותר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.