צמיגי גודייר efficiantgrip cargo
צמיגי גודייר Efficiantgrip cargo לרכב מסחרי.
צמיגי גודייר efficiantgrip cargo
צמיגי גודייר Efficiantgrip cargo לרכב מסחרי.

צמיגי GOODYEAR EfficiantGrip Cargo לרכבים מסחריים מציעים אורך חיים אורך לצד הפחתה בצריכת הדלק וביצועי התנהגות מצוינים בכביש יבש ורטוב.

 

חברת ב.מ.ב, יבואנית צמיגי GOODYEAR, משיקה בישראל צמיגהחדש עבור כלי רכב מסחריים, ה-EfficiantGrip Cargo. צמיג ה-EfficiantGrip Cargo החדש הוא מחליפו של צמיג ה-Cargo Marathon הוותיק ומציע כעת, בזכות תכנון מתקדם, סוליה חדשה ותרכובת חומרים ייחודית, אורך חיים ארוך משמעותית, התנהגות משופרת על כביש יבש ורטוב, מרחק בלימה קצר יותר וחיסכון בדלק באמצעות הפחתת ההתנגדות לגלגול.

סוליית הצמיג עושה שימוש בתרכובת סיליקה חדשנית אשר מפחיתה את השחיקה וההתנגדות לגלגול וכן משפרת את ביצועי הצמיג על כביש רטוב. המבנה החדש של צמיג ה-EfficiantGrip Cargo יוצר פיזור חום משופר, המביא במהירות את הצמיג לטמפרטורת עבודה אופטימלית המפחיתה את ההתנגדות לגלגול ב-18 אחוז ביחס לצמיג אותו הוא מחליף וכן לשיפור בצריכת הדלק של הרכב.

 

על-פי מבחנים שערך ארגון הבטיחות העולמי DEKRA, השיגו צמיגי ה-EfficiantGrip Cargo אורך חיים ארוך ב-21,475 ק"מ יותר בממוצע מהצמיגים האחרים שנבחנו בתנאים זהים - קונטיננטל ContiVanContact 200 והנקוק Ventra LT.

 

צמיגי ה-EfficiantGrip Cargo של GOODYEAR ישווקו בישראל במגוון רחב של מידות המתאימות למרבית כלי הרכב המסחריים בישראל. מחיר צמיגי ה-GOODYEAR EfficiantGrip Cargo יחל ב-399 לצמיג ואותם ניתן יהיה להשיג ב-350 חנויות ופנצ'ריות ברחבי הארץ.

תגיות: צמיגים
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.