פורד הפתיעה את באי התערוכה עם חשיפתה של פורד GT החדשה המצוידת במנוע מרכזי V6 טווין-טורבו בהספק של מעל ל-600 כ"ס.

2016 פורד GT החדשה

בהפתעה גמורה, פורד חשפה היום (ב') בתערוכת דטרויט את פורד GT החדשה, מכונית-על של פורד שתיכנס לפס הייצור במהלך 2016. כמו ה-GT הקודמת שיוצרה בין השנים 2004-2005 בכ-4000 יחידות, גם זו החדשה תיוצר בסדרה מוגבלת אף "עוד יותר מזו של ה-GT 2005", כך לפי סגן נשיא קבוצת פורד.

 

פורד GT מצוידת במנוע אקובוסט (EcoBoost) החזק ביותר שיוצר אי פעם, V6 טווין-טורבו בנפח 3.5 ליטר שייצר בדגם מעל ל-600 כ"ס, פורד עדיין לא חושפת את הנתונים המלאים. המנוע המרכזי משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור.

 

 

לדגם מתלים בגאומטריה דומה לזו המשמשת מכוניות פורמולה אחת, עם בולמים אקטיביים ואפשרות לשנות את גובה המרכב. על עוצמת הבלימה בדגם אחראיים בלמים קרמיים בכל פינות הרכב המותקנים מאחורי חישוקי "20 הנועלים צמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2 שהותאמה ע"י מישלין במיוחד עבור הדגם.

 

עבור המרכב והפלטפורמה של הדגם, פורד עשתה שימוש נרחב בחומרים קלים כגון אלומיניום וסיבי פחמן, לפי פורש זה יאפשר ל-GT החדשה להציע יחס הספק/משקל מהגבוהים ביותר "מכל מכונית בייצור סדרתי".

 

המכונית אמנם עדיין מוגדרת כקונספט, אך למעט שינויים זניחים, כך בדיוק יראה דגם הייצור הסופי שכמו הדור האחרון של הדגם, מעוצב כהומאז' למכונית המסלול פורד GT המקורית שתחגוג בשנה הבאה 50 שנה. בעוד תא הנוסעים של ה-GT האחרונה היה בעיצוב רטרו, זה החדש מציג עיצוב אולטרה מודרני ומנימליסטי וכמו במכוניות של פרארי (או פורמולה 1), כמעט כל מה שהנהג צריך לתפעל נמצא על גלגל ההגה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.