קיה ספורטאז' 2016 החדש נתפס בעדשת המצלמה ללא כל הסוואה, כולל וידאו קצר.

2016 קיה ספורטאז' תמונות ריגול
ללא הסוואה - קיה ספורטאז' החדש.

רק אתמול קיה חשפה איורים רשמיים הרומזים על עיצובו של הספורטאז' 2016 החדש, וכבר כעת צצות להן מדרום קוריאה תמונות ריגול ראשונות של הדגם ללא כל הסוואה.

 

תמונות הריגול והוידאו מאשרים שתמונות עיבוד המחשב שדלפו לרשת לפני מספר שבועות מציגות נאמנה את עיצובו של הספורטאז' החדש אשר יוצג בחודש הבא בתערוכת פרנקפורט בבכורה עולמית.

 

הספורטאז' החדש, דור רביעי לדגם, נשען על עיצובו של הדגם הנוכחי ומיישם – במיוחד בחזית – את שפת העיצוב העדכנית של קיה עם גריל "אף הנמר" הבולט והמודגש יותר יחד עם פנסי ערפל המורכבים מארבע יחידות נפרדות של תאורת LED כמו בדגמים הספורטיביים של קיה (סיד GT לדוגמה).

 

2016 קיה ספורטאז' ריגול

 

במבט ראשון, נדמה כי פרופיל הדגם נשאר כמעט וזהה לחלוטין לדגם הנוכחי, אך ניתן להבחין כי קיה הגדילה משמעותית את מפתח חלונות הצד מה שאמור לספק תחושה "אוורירית" יותר בתא הנוסעים יחד עם שדה ראיה רחב יותר – אחת מנקודות החולשה העיקריות של הדגם הנוכחי הסובל משדה ראיה לקוי, במיוחד לצדדים.

 

2016 קיה ספורטאז' החדש תא הנוסעים

 

כפי שכבר דיווחנו בעבר, הספורטאז' החדש יצויד באותם מנועים של יונדאי טוסון החדש – שלושה מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. מנועי הבנזין כוללים 1.6 ליטר 132 כ"ס, 2.0 ליטר 164 כ"ס (לשוק האמריקאי) ו-1.6 ליטר טורבו חדש בהספק של 177 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. היצע מנועי כולל מנוע 1.7 ליטר 116 כ"ס, 2.0 ליטר 136 כ"ס ו-2.0 ליטר 185 כ"ס שיוצע עם הנעה כפולה בלבד.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.