2018 קאדילק XT4
קאדילק XT4 - התשובה של קאדילק ללקסוס UX.
2018 קאדילק XT4
קאדילק XT4 - התשובה של קאדילק ללקסוס UX.

קאדילק XT4 החדש הוא התשובה של קאדילק לב.מ.וו X1. הדגם מצויד במנוע 2.0 טורבו 237 כ"ס המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטו'.

 

קאדילק חושפת לקראת תערוכת ניו יורק 2018 את הקרוסאובר החדש והקומפקטי שלה, קאדילק XT4, אח קטן ל-XT5 אשר יתחרה מול דגמים כגון אודי Q3, ב.מ.וו X1, לקסוס UX ועוד. קאדילק XT4 הוא דגם אחד מתוך מגוון רחב של דגמים חדשים אותם קאדילק תציג במהלך שלושת השנים הבאות, דגם חדש בכל חצי שנה.

 

העיצוב החיצוני של ה-XT4 מזוהה מיד עם האח הבכור והבכיר, רק פחות יוקרתי למראה ועם הרבה פחות כרום בוהק - לפחות בדגם XT4 SPORT המוצג בתמונות. גם עיצוב תא הנוסעים של ה-XT4 מתכתב עם זה של האח הבכור, אך הוא מודרני יותר למראה, עם גלגל הגה חדש, לוח מחוונים נקי וברור יותר, מערכת מולטימדיה "8 חדשה (עם צימוד מהיר באמצעות NFC) וחשוב לא פחות, קאדילק הבינה כי מסכי מגע אולי נראים טוב אך הם פשוט פחות נוחים לתפעול בזמן נהיגה ולכן היא חזרה לעשות שימוש בכפתורים פיזיים עבור השליטה על מערכת בקרת האקלים.

 

קאדילק XT4 תא הנוסעים
שדרוג לתא הנוסעים של ה-XT5.

ברחבי תא הנוסעים ניתן למצוא 4 שקעי USB, טעינה אלחוטית דור שני (15W), מושבים בעיצוב ספורטיבי עם תמיכה מורחבת לירכיים ואופציה לעיסוי במושבים, תאורת אווירה, מראה מרכזית עם מצלמה אחורית ותצוגת 360 מעלות ועוד. בקאדילק מבטיחים מרווח רגלים אחורי של 1,004 מ"מ ונפח תא מטען מרבי של 1385 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

בחזיתו של ה-XT4 קאדילק התקינה מנוע 2.0 ליטר חדש לחלוטין הכולל מערכת ניתוק צמד צילינדרים והמשודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' עם מוט העברה אלקטרוני חדש (דור 2). למנוע החדש הספק מרבי של 237 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. זה פחות מ-270 כ"ס של מנוע ה-2.0 ליטר המשרת את ה-ATS, אך בקאדילק מבטיחים צריכת דלק חסכונית יותר וזמינות מומנט טובה יותר.

המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' ומערכת הנעה כפולה מוצעת כאופציה. לקוחות החושקים בניהוג ספורטיבי יותר יוכלו לבחור בדגם XT4 Sport המצויד במערכת בולמים אדפטיבית הכוללת חיישנים הדוגמים את מצב התאוצה המופעלת על הרכב בכל 2 אלפיות השניה.

 

מחיר הבסיס של ה-XT4 בשוק האמריקאי יעמוד על החל מ-$35,800. קאדילק XT4 צפוי להגיע לישראל במהלך הרבעון הראשון של 2019.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.