הקונספט העירונית היוקרתית של קאדילק, מצוידת במנוע בנפח 1.0 ליטר עם מערכת סיוע היברידית.

קונספט של קאדילק עבור מכונית עירונית יוקרתית

חטיבת היוקרה של ג'נרל מוטורס, קאדילק, חושפת בתערוכת לוס אנג'לס מכונית קונספט עירונית יוקרתית, לראשונה עבור קאדילק. המידות החיצוניות שלה, קטנות מאלו של יונדאיi20, עם אורך כולל של 3,835 מ"מ אורך, 1,730 מ"מ רוחב, 1,446 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,467 מ"מ. למרות המידות הצנועות, קאדילק אומרת שהמכונית תהיה נוחה ומאוד מרווחת ל-4 נוסעים.

 

קאדילק ציידה את הקונספט בזוג דלתות מספריים ארוכות, בכדי לאפשר כניסה נוחה גם לאחור וגם במקומות חניה צרים. העיצוב החיצוני, הוא לפי קו העיצוב הנוכחי של קאדילק, כולמר מאוד מוחצן זוויתי וקשה לעיכול, לטוב ולרע. בכדי ליצור תחושת מרווח בתא הנוסעים, השמשה הקדמית, נמשכת לאחור אל מעל ראשם של יושבי המושבים הקדמיים (רעיון שנקלח מסיטרואן?) ובנוסף, גג זכוכית פאנורמי נמשך עד לקורת C. בכדי לחסוך במקום, אין כל כפתורים בקונסולה המרכזית, ולמעט שעון מהירות מול הנהג, כל שאר המידע יוצר ע"י מקרן בתצוגה עילית ומסך מגע רב תפקודי נשלף.

 

מתחת למכסה המנוע מצוידת הקונספט במערכת הנעה היברידית המורכבת ממנוע טורבו 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, המשולב עם מערכת עצור/סע, מערכת לניצול ואגירת אנרגיית הבלימה ותיבת הילוכים כפולת מצמדים יבשים. צריכת הדלק העירונית, תעמוד על 23.8 ק"מ לליטר ו-27.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית.

תגיות: קאדילק
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.