דגמי 2016 המחודשים של קאדילק ATS ו-CTS נחתו בישראל, עם תיבת 8 הילוכים אוטו' ומספר שדרוגים טכנולוגיים ובטיחותיים.

2016 קאדילק CTS
תיבת שמונה הילוכים ושדרוג טכנולוגי לקאדילק ATS ו-CTS.

קאדילק ישראל משיקה את הגרסאות המחודשות של ה- ATS וה- CTS שזכו לכמה שדרוגים טכנולוגיים/מכניים. בנוסף לכך, קאדילק ישראל מודיעה כי בשבועות הקרובים היא תחל בשיווקו של קאדילק XT5 – רכב הפנאי החדש של קאדילק המחליף את ה-SRX.

 

בשני הדגמים, תיבת השישה הילוכים אוטו' הוחלפה בתיבת 8 הילוכים אוטו' חדשה המשודכת לאותו מנוע מוכר: 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 272 כ"ס. תיבת ההילוכים החדשה אפשרה לשפר את צריכת הדלק וכן את הביצועים בשני הדגמים, 5.8 שניות 0-100 קמ"ש בדגם ה- ATS ו-5.9 שניות בדגם ה- CTS.

 

בנוסף, מערכות הנוחות והבטיחות בדגם שודרגו וכעת כוללת הרשימה גם מערכת CarPlay, המאפשרת לקבל שיחות, לשלוח הודעות ולנווט, הכל באמצעות הוראות בעברית (באייפון 5 ומעלה ובמכשירי אנדרואיד). מעתה, כוללים הדגמים גם מערכת עצור/סע לחיסכון בדלק ומערכת לזיהוי שטחים מתים והתראה על תנועה חוצה מאחור.

 

מחירי הדגמים לא השתנו:

ATS – החל מ- 256,900 ₪

CTS – החל מ-329,900 ₪

 

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות UMI: "לצד המהפכה המותגית, אשר באה לידי ביטוי, בין היתר, במעבר מטה קאדילק לעיר ניו יורק, קאדילק ממשיכה להרחיב את פורטפוליו המותג ולהפוך אותו לרלוונטי עבור יותר ויותר פלחים בשוק היוקרה עם דגמים כמו CTS-V ו-XT5. האסטרטגיה אשר שמה דגש על מוצרים מתקדמים, וערך מותגי ללקוח, הוכיחה את עצמה ואנחנו צופים כי קאדילק תמשיך במגמת הצמיחה שהחלה בשנת 2014".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.