2019 קאדילק XT4
קאדילק XT4
2019 קאדילק XT4
קאדילק XT4

 

קבוצת UMI יבואנית קאדילק בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של קאדילק XT4, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של קאדילק המתחרה מול דגמים כגון אודי Q3, ב.מ.וו X1 ועוד. קאדילק XT4 ישווק בישראל עם מנוע 2.0 טורבו 237 כ"ס, בשלוש רמות גימור עם הנעה קדמית או כפולה ובמחירים החל מ-256 אלף שקל ועד ל-300 אלף שקל.

 

קאדילק XT4 נושא את שפת העיצוב העדכנית של קאדילק המתאפיינת בפנסים ותאורת יום בעיצוב צר ואנכי. העיצוב אולי לא מתוחכם, אבל מעניק לדגם את המראה הנדרש ממתחרה בסגמנט הפרימיום. קאדילק XT4 אולי נחשב לקרוסאובר קומפקטי אך קטן הוא לא. עם אורך של 4,599 מ"מ, רוחב של 1,947 מ"מ (מראות מקופלות), גובה של 1,627 מ"מ ובסיס גלגלגים של 2,779 מ"מ קאדילק XT4 גדול מכל המתחרים הישירים קרוב יותר במידותיו לאודי Q5 לעומת Q3, לדוגמה. נפח תא המטען בדגם עומד על 637 ליטר (ענק) ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1,384 ליטר (עד קובה החלונות).

 

קאדילק XT4
גדול ומרווח יותר מהמתחרים הישירים.

קאדילק XT4 ישווק כאמור עם מנוע אחד בלבד: 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 237 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המתקבל בין 1,400 ל-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' ולהנעה קדמית, למעט רמת הגימור SPORT הבכירה הכוללת הנעה כפולה וגם עיצוב ספורטיבי יותר. המנוע מצויד בטכנולוגיה לניתוק שני צילינדרים לחיסכון נוסף בצריכת הדלק והוא מסוגל להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 7.0 שניות.

 

קאדילק XT4 תא הנוסעים
תיבת 9 הילוכים אוטו' ומנוע 2.0 ליטר טורבו חדש.

רשימת אבזור עשירה:

תא הנוסעים של ה-XT4 הוא גרסה משופרת ומשודרגת לתא הנוסעים של ה-XT5 וכיאה לרכב אמריקאי, האבזור עשיר מאוד, הרבה יותר ממה שהמתחרים הישירים מציעים. כבר מרמת הגימור הבסיסית נוכל למצוא, בין היתר: מראה מרכזית מבוססת מצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מפתח חכם, חלון גג פנורמי, משטח הטענה אלחוטי, מולטימדיה "8 עם הרחבה לאפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו וצימוד מהיר באמצעות שבב NFC (ניתן לחבר 2 טלפונים במקביל), תצוגה עילית צבעונית, דיבורית BT, מערכת שמע של BOSE, קורא כרטיסי SD, מערכת אקטיבית לביטול רעשים בתא הנוסעים, 4 כניסות USB כולל טייפ C, מסך "8 בלוח המחוונים, ריפודי עור ומושבים קדמיים חשמליים, חישוקי סגסוגת "20 ועוד.

 

קאדילק XT4 תא הנוסעים
אבזור עשיר כבר מרמת הגימור הבסיסית.

מרמת גימור PREMIUM LUXURY יש תוספת של מושב נוסע מתכוונן חשמלית 8 מצבים, אוורור וחימום מושבים קדמיים, חימום מושבים אחוריים, עיסוי למושבים הקדמיים, הגה מחומם, פתיחת תא המטען עם הרגל. קאדילק XT4 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

קאדילק XT4 תא הנוסעים
מולטימדיה 8 אינץ ומראה מרכזית מבוססת מצלמה.

רמת הגימור SPORT כוללת שינויים עיצוביים פנימיים וחיצוניים: הנעה AWD הכוללת מצמד כפול עם אפשרות להעברת 100% כח לגלגלים הקדמיים והאחוריים והעברת 100% כח בין הגלגלים האחוריים בהתאם לתנאי הדרך, דוושות ספורט מצופות כרום, , ידיות דלתות חיצוניות בצבע הרכב, גריל קדמי בצבע שחור מבריק עם פס ניקל סביב, פגוש קדמי ואחורי חלק תחתון משולב עם פס שחור מבריק, סף תחתון בצידי הרכב בצבע שחור מבריק, פסי קישוט סביב החלונות צד בצבע שחור מבריק, פנסים אחוריים שקופים.

 

קאדילק XT4
שפע של מערכות בטיחות מתקדמות.

בטיחות:

מרשימה לא פחות היא רשימת מערכות בטיחות המתקדמות בדגם, רשימה הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי הפועלת בכל טווח המהירויות, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי, מצלמת 360 מעלות, מערכת חניה אוטומטית ועוד.

קאדילק XT4 - מחירון:

קאדילק XT4 פרימיום - 264,900 ₪

קאדילק XT4 פרימיום לקשרי - 284,900 ₪

קאדילק XT4 ספורט - 299,900 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.