קופרה פורנמטור
קופרה פורנמטור - הדגם העצמאי הראשון של קופרה.
קופרה פורנמטור
קופרה פורנמטור - הדגם העצמאי הראשון של קופרה.

קופרה פורמנטור הוא קרוסאובר קופה ספורטיבי עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק של 245 כ״ס.

 

קופרה, חטיבת הביצועים העצמאית של סיאט, לא ממתינה לתערוכת ז׳נבה וחושפת היום (ו׳) את הקופרה פורמנטור (Formentor), קרוסאובר קופה ספורטיבי עם מערכת הנעה היברידית-פלאג-אין המהווה את הדגם העצמאי הראשון של המותג החוגג את יום ההולדת הראשון לקופרה כמותג עצמאי לדגמי ביצועים. בשלב זה הדגם עדיין מוגדר כקונספט.ֿ

 

בחזיתו של הפורמנטור קופרה התקינה את מערכת ההנעה ההבירידית פלאג-אין החדשה של קבוצת פולקסווגן (אותה נמצא בקרוב בסופרב של סקודה, לדוגמה), עם הספק כולל של 245 כ״ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק״מ בתקן WLTP (שווה ערך ל-70 ק״מ בתקן NEDC). בשלב זה קופרה לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם.

 

קופרה פורמנטור
מערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם 245 סוסים.

מערכת ההנעה משודכת לתיבת DSG ולדיפרנציאל מוגבל החלקה ובנוסף הדגם מצויד במערכת בקרת שלדה DCC עם בולמים אדפטיביים. קופרה לא מציינת את מידותיו של הדגם, סביר להניח שמדובר במידות דומות לאלו של האטקה.

 

קופרה פורמנטור תא הנוסעים
הבסיס הטראקו אך עם נגיעות ייחודיות לקופרה.

אל עיצוב הקופה החיצוני הייחודי, קופרה הצמידה תא נוסעים ייחודי. הבסיס אמנם נלקח ישירות מהטראקו של סיאט, אך ניתן להבחין בדברים ייחודיים לדגם שסביר להניח נפגוש גם בדגמים העתידיים של סיאט, בין אם גלגל ההגה החדש, מולטימדיה ״10 חדשה, לוח מחוונים דיגיטלי עם גרפיקה ייחודית, מוט הילוכים אלקטרוני בעיצוב ייחודי יחד עם חומרי גימור באיכות גבוהה ומושבי ספורט עם גב מקרבון.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.