שתי הזכייניות החדשות, האוניברסיטה הפתוחה ורשת "עמל", יחלו ברישום נהגים לקורסי החובה בעוד כשבועיים.

לאחר עיקוב ממושך מחודשים קורסי הנהיגה המונעת

קורסי נהיגה נכונה ("נהיגה מונעת") וקורסי הרענון יחודשו בעוד כחודש ימים, זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים דחה בסוף השבוע שעבר את עתירתה של אחת המתמודדות במכרז להפעלת הקורסים, כנגד תוצאות המכרז. במכרז שפרסם משרד התחבורה להפעלת קורסי החובה לפני מספר חודשים זכו האוניברסיטה הפתוחה ורשת "עמל". אולם הזכייניות לא החלו בביצוע הקורסים בשל עתירה שהגישה מכללת "אפיק" לבית המשפט, לאחר שהפסידה במכרז.

 

בעוד כשבועיים יחלו שתי הזכייניות החדשות ברישום הנהגים לקורסי הנהיגה הנכונה וקורסי הרענון ובמהלך חודש אפריל 2011 יחלו בביצוע הקורסים. הזכייניות יפעילו מוקד טלפוני מיוחד לביצוע הרישום לקורסים. רשת עמל כבר החלה ברישום לקורסים והאוניברסיטה הפתוחה תחל ברישום בימים הקרובים. הזכייניות החדשות שיבצעו את הקורסים יפעילו מערך לימודים חדש בעברית וערבית הכולל בין השאר מערכי שיעור חדשים למרצים ולתלמידים, ניתוח אירועים והתמודדות עם מצבים שונים בכביש.

 

מערך הלימודים יופעל לראשונה בשיטת המולטימדיה שבה יוכלו התלמידים לצפות בסרטונים והדמיות של מצבים שונים בכביש במטרה להמחיש בצורה טובה יותר את החומר הנלמד. כל אחת מהזכייניות תפעיל כ-20 אתרים קבועים לביצוע הקורסים. האוניברסיטה הפתוחה תפעיל את האתרים באזור המרכז בעוד שמכללת עמל תפעיל את האתרים באזור הצפון, ירושלים ודרום הארץ.

 

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ מסר כי שדרוג מערך הלימודים של קורסי החובה יאפשר לשפר לאין ערוך את רמת הלימודים של התלמידים ויתרום להגברת הבטיחות בדרכים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.