רנו טווינגו GT היא גרסת 110 כ"ס ספורטיבית לטווינגו העירונית של רנו.

2016 רנו טווינגו GT
רנו טוויגו GT - גרסה ספורטיבית לטווינגו העירונית.

רנו חושפת היום (ב') לראשונה את הטווינגו GT, הגרסה החזקה והמהירה ביותר של מכונית ההנעה האחורית העירונית של רנו, המיוצרת במשותף עם מרצדס (סמאט ForFour).

 

בחלקו האחורי של הדגם מותקנת גרסה משופרת של מנוע ה-0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר של רנו, בהספק מרבי של 110 כ"ס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ, לעומת הגרסה הרגילה של מנוע זה מדובר בתוספת של 20 כ"ס להספק המרבי ו-3.5 קג"מ למומנט המרבי. רנו אמנם עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים, אך אלו צפויים לעמוד על כ-8.5 שניות 0-100 קמ"ש.

 

חטיבת הספורט של רנו הייתה אחראית על כיול המתלים וההיגוי בטווינגו GT, היא גם הייתה אחראית על כיול תוכנת מערכת בקרת היציבות (ESP) לטובת פעולה פחות "קפדנית" של המערכת, פאן.

 

עיצוב הדגם נעשה בהשראת הקונספט Twin’Run' אותו הציגה רנו כקדימון לטווינגו החדשה בשנת 2013, וחישוקי "17 בעיצוב ייחודי לדגם יחד עם צמד יציאות מפלט מאחור מסכמים את השוני החיצוני אל מול הדגמים הרגילים.

 

פרטים נוספים על הדגם רנו תחשוף בהמשך החודש כאשר הדגם יוצג בפסטיבל המהירות של גודווד (23 ביוני 2016). בעוד זמן לא רב, צפויה להתחרות בטוויגו GT גרסת ה- GT הספורטיבית של פולקסווגן UP שתוצע עם מנוע 1.0 טורבו ובהספק דומה. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.