קיה אקסיד בישראל - מחיר החל מ-137,900 שקל

קיה אקסיד xceed
קיה אקסיד.

קיה xCeed הוא קרוסאובר משפחתי אופנתי, מתחרה לדגמים כגון מאזדה CX-30, מצויד במנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס ושפע של אבזור נוחות ובטיחות.

 

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, משיקה קרוסאובר משפחתי חדש, קיה אקסיד (xCeed) שהוא גרסת פנאי מיוחדת לקיה סיד עם עיצוב דינאמי, הגבהת מרכב ומראה צעיר יותר לתא הנוסעים. קיה אקסיד ישווק בישראל עם מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס, בשלוש רמות גימור ובמחירים החל מ-137,900 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

קיה אקסיד נכנס למשבצת בין הסטוניק העירוני לספורטאז' הגדול יותר ומתחרה מול זן חדש של קרוסאוברים משפחתיים, דגמים כגון מאזדה CX-30, טויוטה C-HR ועוד. האקסיד נועד עבור מי שרוצה קרוסאובר אופנתי למראה אך עם התנהגות כביש דינאמית יותר התואמת את העיצוב החיצוני. האקסיד אמנם מבוסס על הסיד וגם לא קשה לזהות את זה, אך בזכות העבודה שקיה העניקה לו עיצוב חיצוני ייחודי ושונה הוא לא נראה כמו סתם גרסה מוגבהת לסיד האצ'בק.

 

קיה אקסיד
יותר מגרסה מוגבהת לסיד.

לקיה אקסיד אורך של 4,395 מ"מ, רוחב של 1,826 מ"מ, גובה של 1,490 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ, לעומת הסיד האצ'בק האקסיד ארוך יותר ב-85 מ"מ, גבוה יותר ב-43 מ"מ, רחב יותר ב-25 מ"מ ובעל בסיס גלגלים זהה. הספורטאז' לעומת זאת ארוך מה- אקסיד ב-90 מ"מ וגבוה ממנו ב-155 מ"מ.

 

נפח תא המטען בדגם עומד על 426 ליטר, תוספת של 31 ליטר לעומת הסיד האצ'בק. עם קיפול המושבים מאחור, מאפשרים קיפול ביחס של 40:20:40, נפח תא המטען עומד על 1,378 ליטר. האקסיד לא מיועד כמובן לשטח, אך עם מרווח גחון של 184 מ"מ עם חישוקי "18 הוא בהחלט יוכל להתמודד עם שבילים קלים.

 

קיה אקסיד
אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי ומולטימדיה 8 אינץ' חדשה.

קיה אקסיד - מנועים, צריכת דלק וביצועים:

קיה אקסיד ישווק בישראל עם מנוע אחד: 1.4 ליטר טורבו 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.5 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 16.9-17.5 ק"מ לליטר.

 

בשאר העולם לקוחות הדגם יכולים לבחור בנוסף במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו 120 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו 204 כ"ס ולאחרונה, הדגם הוצג גם בגרסת פלאג-אין העושה שימוש באותה מערכת הנעה של הנירו פלאג-אין עם הספק כולל של 141 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ. את גרסת הפלאג-אין אנחנו צפויים לפגוש בישראל בהמשך השנה.

 

קיה אקסיד
מנוע 1.4 ליטר טורבו.

קיה אקסיד - אבזור ובטיחות:

תא הנוסעים מבוסס על המוכר לנו מהסיד, אך הוא זכה למספר שדרוגים ויזואליים כולל נגיעות צבע סביב פתחי המיזוג והדלתות. במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה "8 עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, ברמות הגימור הגבוהות נמצא בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי "12.3.

 

קיה אקסיד תא הנוסעים
נגיעות צבע וריפודים ייחודיים לדגם.

קיה אקסיד ישווק בישראל בשלוש רמות גימור, רמת גימור LX הבסיסית, המיועדת בעיקר לשוק הליסינג והאפס ק"מ, כוללת מולטימדיה "8 מקורית עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מזגן רגיל, בלם יד רגיל, שליטה מההגה, חישוקי סגסוגת "16 ועוד. מעל רמת גימור זו נמצא את רמת הגימור EX המוסיפה לרשימה חישוקי "18, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור,קיפול חשמלי למראות הצד, בלם יד חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, ריפוד בד משולב בעור ועוד. רמת הגימור הבכירה Premium מוסיפה כיוון חשמלי למושבים הקדמיים עם זיכרון למושב הנהג ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות (בפסקה הבאה).

 

בתחום הבטיחות, האקסיד מצויד כסטנדרט בבלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, בקרת ערנות נהג ועוד. רמת הגימור Premium הבכירה מוסיפה לרשימה בקרת שיוט אדפטיבית העוקבת אחר רכב קדמי בנתיב כולל תמיכה בנסיעה בפקקי תנועה ומערכת ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור. 2020 אקסיד - מפרט טכני מלא להורדה.

 

קיה אקסיד - מחירון:

אקסיד 1.4 טורבו LX אוטו' - 137,900 ₪

אקסיד 1.4 טורבו EX אוטו' - 139,900 ₪

אקסיד 1.4 טורבו Premium אוטו' - 145,900 ₪

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • מדינה פח

    אני לא יודע מה יותר גרוע, xCeed או CH-R, שני רכבים לישראלי המצוי

    כתובת URL מקוצרת:
  • טורבו

    מדינה פח

    לך לישון ילד ,כבר מאוחר !!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאב

    אחלה של מנוע על הנייר נשמע מבחינה מכאנית שהאקסיד אמור להיות חזק.
    צריך לעשות נסיעת מבחן ולראות בפועל איך האקסיד נוסע איך התנהגות הכביש שלו.
    אשקול ברצינות לקנות את הרכב הזה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ראובן

    :) 2020 והם עוד מביאים דגם עם חלונות ידניים במקום חשמליים... איזה בידור איתם

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    דגם מיותר.
    לקיה נירו יש את כל היתרונות.
    מנוע היברדי חזק, חסכוני בדלק, פחות מזהם, מלא באבזור מקורי, מרווח, תא מטען, נוח.
    החסרון - עיצוב.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נעם

    שמואל

    אמרת בעצמך. העיצוב של הנירו - לא מהמם בכלל. הם פונים ללקוחות שונים. המירוץ מדברת לשכל והאקסיד ללב. ברור שהיא פחות פרקטית וחסכונית, אך יהיו לקוחות שיאהבו אותה הרבה יותר. אישית, אני ממש אהבתי. במיוחד בצבע הצהוב. אבל סביר מאוד שאם הייתי מגיע לאולם התצוגה הייתי בוחר בנירו. בכל מקרה לא רואה את עצמי קונה רכב חדש בזמן הקרוב

    כתובת URL מקוצרת: