קיה אקסיד נחשף - קרוסאובר קומפקטי חדש לקיה

קיה אקסיד
קיה אקסיד - גישה שונה לקרוסאובר משפחתי.

קיה אקסיד הוא עוד תשובה של קיה לחיבה הרבה של הרוכשים לרכבי SUV, הפעם לאלו המעדיפים כאלו אופנתיים וספורטיביים יותר.

 

קיה מסירה את הלוט מעל האקסיד (XCeed), הקרוסאובר הקומפקטי החדש של החברה המבוסס על הסיד, גדול יותר מהסטוניק אך קומפקטי ובעיקר נמוך יותר מהספורטאז'. עם האקסיד, קיה תתחרה מול דגמים כגון טויוטה C-HR, מאזדה CX-30 ועוד ולפי קיה, הדגם מהווה אלטרנטיבה ספורטיבית יותר לדגמי SUV מסורתיים. רק נזכיר לכם כי השבוע, קיה חשפה קרוסאובר נוסף וחדש למותג - קיה סלטוס.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לא קשה לזהות כי האקסיד מבוסס על הסיד האצ'בק, אך יחד עם זאת הצליחה ליצור כאן דגם חדש עם עיצוב ייחודי לו, מוצלח למדי, ולא סתם משפחתית עם הגבהת מרכב וקצת תוספת של פלסטיקה - כמו חלק מהמתחרים - רכב נישה מעניין המשלב בהצלחה את העיצוב של הסיד האצ'בק והפרו-סיד החדשות, שילוב היוצר רכב פנאי במראה ספורטיבי.

 

קיה אקסיד
עיצוב מקורי וייחודי ולא עוד האצ'בק עם הגבהת מרכב.

לקיה אקסיד אורך של 4,395 מ"מ, אורך יותר ב-85 מ"מ מהסיד האצ'בק אך קצר ב-90 מ"מ מהספורטאז'. מידת הגובה עומדת על 1,490 מ"מ, כלומר תוספת של 43 מ"מ לעומת הסיד הרגילה אך 155 מ"מ פחות מהספורטאז' ומידת הרוחב עומדת על 1,826 מ"מ, תוספת 25 מ"מ מהסיד הנובעת רק בשל ניפוחי הפח והפלסטיק של האקסיד. מושב הנהג באקסיד ממוקם 42 מ"מ גבוה יותר מזה שבסיד ובסיס הגלגלים בדגם עומד על 2,650 מ"מ, בדיוק כמו בסיד.

 

קיה אקסיד
קיה אקסיד.

נפח תא המטען בדגם עומד על 426 ליטר, תוספת של 31 ליטר לעומת הסיד האצ'בק, ועם קיפול המושבים מאחור, המחולקים ביחס של 40:20:40, מתקבל נפח של 1,378 ליטר. אף אחד לא צפוי לקחת את האקסיד לשטח, גם כי אין לו אופציה להנעה כפולה, אך מרווח הגחון בדגם גדול מזה שבסיד ועומד על 174 מ"מ עם חישוקי "16 או 184 מ"מ עם חישוקי "18, עד 42 מ"מ יותר מהסיד האצ'בק.


תא הנוסעים:

תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהסיד החדשה, אך קצת יותר רענן, צעיר וצבעוני בזכות נגיעות צבע (התואם את הצבע החיצוני) בדלתות, במושבים בפתחי המיזוג וסביב מערכת המולטימדיה. מערכת המולטימדיה היא מהדור החדש והעדכני של קיה, UVO Connect, עם מסך מגע בגודל של "10.25 וחיבור קבוע לרשת באמצעות eSIM. המערכת כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חיבור של עד שני מכשירים במקביל, אפשרות למסך מפוצלת כך שבצד אחד תוצג אפליקציית ניווט ובצד השני אפליקציית מוזיקה ועוד. דגמי הבסיס יסתפקו במערכת "8.

 

קיה . אקסיד תא הנוסעים
אווירה צבעונית וצעירה בתא הנוסעים.

בנוסף למערכת המולטימדיה המתקדמת, קיה מציגה כאן את לוח המחוונים הדיגיטלי החדש שלה, בגודל של "12.3 ומסך ברזולוציה של 1920X720 פיקסלים. לנהג בחירה מבין מספר אפשרויות תצוגה כולל אפשרות לתצוגה מלאה של מערכת הניווט. לוח מחוונים רגיל יוצע ברמות הגימור הבסיסיות יותר של הדגם.

 

קיה אקסיד - המנועים:

בשלב ההשקה, קיה אקסיד יהיה זמין לרכישה עם מבחר של שלושה מנועי טורבו בנזין ושני מנועי דיזל. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.0 ליטר טורבו T-GDI עם 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-11.3 שניות ו-186 קמ"ש), 1.4 ליטר טורבו T-GDI עם 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-9.5 שניות ו-200 קמ"ש) ודגם בכיר עם מנוע 1.6 ליטר טורבו T-GDI עם 204 כ"ס ו-27 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-7.5 שניות ו-220 קמ"ש). 

 

חובבי הדיזל יוכלו לבחור במנוע 1.6 דיזל SMARTSTREAM החדש, המוכר לנו מהספורטאז' דיזל, בהספקים של 115 כ"ס עם 28.5 קג"מ (0-100 קמ"ש 11.1 שניות ו-190 קמ"ש) או 136 כ"ס עם 32.6 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-10.1 שניות ו-198 קמ"ש). למעט מנוע הבנזין הבסיסי, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד, את כל המנועים ניתן לקבל עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT. בשלב זה קיה לא מציינת את נתוני צריכת הדלק.

 

במהלך שנת 2020 קיה תצייד את הדגם, ודגמים אחרים נוספים שלה, במערכת מיקרו היברידית 48V וכן במערכת הנעה פלאג-אין, זו המוכרת לנו מהנירו PHEV.

 

קיה אקסיד החדשה
מבחר של מנועי טורבו בנזין ודיזל.

בטיחות:

קיה ציידה את האקסיד בכל מערכות הבטיחות המתקדמות שלה, כולל בקרת שיוט אדפטיבית לכל טווח המהירויות, ניטור שטחים מתים, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית כולל סיוע בשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ועוד. מערכת LFA, היא למעשה שילוב של מערכת בקרת השיוט ומערכת שמירה על מרכז הנתיב, מאפשרת נהיגה אוטונומית רמה 2 או בקיצור, תוכלו לעבור את הפקק הבא כאשר כל שתאלצו לעשות הוא לשמור את הידיים על ההגה ואת המבט על הכביש - בכדי שהמערכת לא תתנתק - והרכב כבר ינהג לבדו לכל אורך הפקק.

קיה אקסיד הוא דגם ייחודי עבור השוק האירופי ולפי התוכניות של טלקאר, יבואנית קיה בישראל, אנחנו צפויים לפגוש את האקסיד על כבישי ישראל עוד לפני סוף השנה הנוכחית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • גיל

    אחלה עיצוב הם נתנו שם בקיה נראה כמו משהו שיכול לתפוס טוב בארץ וגם רשימת הציוד המקורי מבטיחה מאוד

    כתובת URL מקוצרת: