2018 קיה אופטימה המחודשת
2018 קיה אופטימה המחודשת.
2018 קיה אופטימה המחודשת
2018 קיה אופטימה המחודשת.

קיה משיקה בשוק הבית אופטימה מחודשת, עם עיצוב חדש לחזית הדגם ותא הנוסעים משודרג.

 

קיה חשפה היום (ה') בשוק הבית הקוריאני את האופטימה 2018 המחודשת, שם היא משווקת כקיה K5. האופטימה המחודשת מוצגת כשלוש שנים לאחר שקיה הציגה את הדור הנוכחי (שני) של הדגם. את הגרסה ההיברידית המחודשת של הדגם אנחנו לא צפויים לפגוש בזמן הקרוב.

 

האופטימה 2018 המחודשת זוכה לחזית חדשה אשר עוצבה בהשראת הקדנזה החדשה (מכונית הסאלון של קיה), במיוחד השימוש בגריל החדש בעיצוב 3D אשר הוצגה לראשונה עם הקדנזה. בנוסף נמצא עיצוב מעודכן לפנסי החזית (Full LED כאופציה) וכן עיצוב חדש לפגוש הקדמי. השינויים מאחור פחות דרמתיים, עם עיצוב מחודש ליחידות התאורה (LED או רגיל) ועיצוב חדש, אך לא שונה במיוחד, לפגוש האחורי. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, "16-"18, משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

2018 קיה אופטימה המחודשת
עיצוב מעודכן לפנסים ולפגוש וגימור משודרג בתא הנוסעים.

תא הנוסעים שומר על המוכר, אך זוכה למערכת מולטימדיה עדכנית ולעיצוב חדש לגלגל ההגה. בנוסף נמצא גימור בשחור מבריק לפתחי המיזוג המרכזיים, בקונסולה המרכזית ובדלתות וכן תוספת של תאורת אווירה LED בצבעים משתנים. האבזור בדגם שודרג באמצעות מצלמת 360 מעלות, חימום לגלגל ההגה, בורר מצבי נהיגה עם 4 מצבים, משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים ועוד. האופטימה המחודשת מצידת בכל מערכות הבטיחות המתקדמת של קיה, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית.

 

2018 קיה אופטימה החדשה
גלגל הגה חדש.

בשוק הקוריאני, קיה תשווק את האופטימה המחודשת עם מבחר של ארבעה מנועים: 2.0 ליטר MPI עם 163 כ"ס, 2.0 ליטר LPI עם 153 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו עם 180 כ"ס ו-1.7 ליטר טורבו דיזל עם 141 כ"ס - המנוע המשווק עם הדגם בישראל. עבור השוק הקוריאני לפחות, קיה מפסיקה את שיווק הדגם עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 245 כ"ס. המנועים השונים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית, מנוע הדיזל משודך לתיבת 7 הילוכים DCT.

 

2018 קיה אופטימה החדשה

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.