סורנטו החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים של הסורנטו החדש.
סורנטו החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים של הסורנטו החדש.

קיה מספקת לנו הצצה אל תא הנוסעים של הסורנטו החדש אותו היא תחשוף בקרוב.

 

לקראת החשיפה הקרובה בז'נבה, קיה מספקת לנו הצצה אל תא הנוסעים של הסורנטו 2020 החדש - דור רביעי לדגם. קיה חושפת גם שני איורים המציגים את העיצוב החיצוני, אליו כבר נחשפנו החודש בתמונות ריגול שונות של הדגם ללא כל הסוואה.

 

תא הנוסעים של הסורנטו החדש מציג עיצוב משודרג משמעותית מזה של הדגם הנוכחי לצד שדרוג משמעותי לחומרים והגימור המרכיבים את תא הנוסעים. כמעט כמו כל רכב מודרני כיום גם קיה מצמידה את מערכת המולטימדיה, עם מסך "10.25 לפחות, אל לוח המחוונים, הדיגיטלי בגודל "12.3, לכדי יחידה ויזואלית אחת. בין המושבים נמצא את חוגת תיבת ההילוכים האלקטרונית המחליפה את המוט המסורתי, לצידה נמצא את בורר מצבי ההנעה של מערכת ההנעה הכפולה.

 

סורנטו החדש איור
סורנטו החדש.

מתחת למערכת המולטימדיה נמצא את מערך השליטה החדש והמודרני למראה על מערכת בקרת האקלים, פתחי המיזוג המרכזיים נמוכים כמו בכל רכב מודרני אך כוללים יציאות נוספות עבור הירכיים. בשלב זה קיה לא מספקת לנו פרטים על האבזור, מערכות הבטיחות וכו' של הדגם.

 

קיה סורנטו החדש תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי מקיף לתא הנוסעים.

הסורנטו החדש יתבסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין לפי קיה, זו נדרשה גם בכדי שהדגם יוכל לעשות שימוש לראשונה במערכת הנעה היברידית המבוססת על מנוע 1.6 טורבו עם הספק מרבי הצפוי לעמוד על כ-220 כ"ס. מנועים נוספים שנמצא בדגם הם 2.5 ליטר אטמוספרי 190 כ"ס, 2.5 ליטר טורבו עם 290 כ"ס, בשידוך לתיבת 8 הילוכים DCT, וכן 2.2 ליטר טורבו דיזל 200 כ"ס המוכר מהדגם הנוכחי. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.