קיה SP קונספט
קרוסאובר עירוני חדש וזול לקיה.
קיה SP קונספט
קרוסאובר עירוני חדש וזול לקיה.

קיה מציגה קונספט לקרוסאובר עירוני חדש וזול למותג אותו תחשוף החברה בגרסת ייצור בהמשך השנה. בנוסף, קיה חושפת קונספט לדור שני למוהאבי.

 

קיה חשפה היום (ה׳) בתערוכת הרכב של סיאול שני דגמי קונספט, האחד הוא קרוסאובר עירוני חדש והשני הוא קדימון לדור השני לקיה מוהאבי (Mohave).

 

קיה SP Signature קונספט:

הקונספט SP Signature הוא גרסה קצת קרובה יותר לייצור של הקונספט קיה SP אותו קיה הציגה בשנה שעברה בתערוכת הרכב של דלהי בהודו. הקונספט רומז על קרוסאובר עירוני/קומפקטי זול אותו קיה תחשוף במהלך 2019 עבור השוק הגלובלי.

 

קיה SP קונספט - דגם ייצור בהמשך השנה
קיה SP קונספט - דגם ייצור בהמשך השנה.

בקיה מציינים כי הקונספט מציג מציג בקירוב טוב את גרסת הייצור של הדגם, דגם המיועד עבור קהל הלקוחות הצעיר של המותג, זה שכבר לא מעוניין כל כך בסופרמיני סטנדרטית כמו הריו ומחפש, כמו כולם, קרוסאובר להתקשט בו. בקיה מוסיפים כי שפת העיצוב המוצגת עם הקונספט תשמש את החברה עבור הדגמים העתידיים של המותג. איך הדגם עומד מול הסטוניק? את זה עוד נצטרך ללמוד בהמשך כאשר קיה תחשוף את גרסת הייצור של הדגם.

 

כאן המקום לציין כי בתערוכת ניו יורק הקרובה, גם חברת האם של קיה, יונדאי, תציג קרוסאובר עירוני חדש וזול עבור השוק הגלובלי.

 

קיה Mohave Masterpiece:

בישראל אנחנו לא ממש מכירים את קיה מוהאבי, אך מדובר ברכב פנאי גדול ממדים, גדול יותר מהסורנטו, אותו קיה שיווקה החל משנת 2008 בשוק האמריקאי (ועוד מספר מצומצם של שווקים) אך לאור חוסר ההצלחה, כבר בשנת 2010 קיה חדלה מלשווק את הדגם בשוק האמריקאי.

 

קיה מוהאבי קונספט
קונספט לדור הבא של קיה מוהאבי.

כפי שהקונספט קיה SP יושב, פחות או יותר, על המשבצת של קיה סטוניק, גם הקונספט למוהאבי הבא יושב למעשה על אותה משבצת של קיה טליורייד, הקרוסאובר 7-8 החדש והגדול של קיה אשר הוצג בתחילת השנה. מהמראה הקשוח של הדגם ניתן להבין כי קיה אולי תציג בעתיד דור שני למוהאבי, הפעם כרכב כביש-שטח, סוג של מתחרה לטויוטה לנד קרוזר עם יכולות שטח של ממש.

 

בשלב זה קיה לא מציינת פרטים טכניים על הדגמים.

 

יחד עם דגמי הקונספט, קיה תציג בתערוכה פיתוחים טכנולוגיים לעידן הרכב האוטונומי. אחד מהם הוא V-Touch, טכנולוגיה המבוססת על מצלמת 3D העוקבת אחר העיניים והאצבעות של הנהג ומאפשרת לתפעל מערכת מולטימדיה באמצעות מחוות ידיים ללא צורך במגע - דמיינו תפעול של המכשיר הסלולרי שלכם מבלי לגעת בו.

בנוסף, קיה עובדת על התאמה אישית של האווירה בתא הנוסעים בהתאם למצב רוחו של הנהג באמצעות בינה מלאכותית. חלק מכך הוא מושבים המעבירים ויברציות לנוסע בהתאם לקצב המוזיקה המתנגנת ברכב, לחילופין המושבים יאפשרו לנוסעים עיסוי מרגיע ונינוח.

 

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.