קיה ישראל תספק מעל ל-50 כלי רכב עבור אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות עד גיל 21 ישראל 2013.

קיה ישראל תספק 50 רכבים עבור אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 צילום: אסף לב

יצרנית הרכב קיה הקוריאנית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אופ"א במסגרתו היא הופכת לנותנת חסות רשמית של יורו 2013, אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות עד גיל 21 ישראל 2013.

 

במסגרת העסקה, קיה תספק רכבים עבור הטורניר, שיתקיים בישראל בין ה-5 ל-18 ביוני. קיה גם תעניק חסות לאירועים נוספים של אופ"א (התאחדות הכדורגל האירופאית). קיה מספקת מאות כלי רכב רשמיים בטורנירים גדולים שונים, אשר נעשה בהם שימוש במהלך המשחקים. בארץ ימסרו למעלה מ-50 רכבי קיה ממותגים.

 

מתן החסות לטורניר שיתקיים בישראל מאפשר לקיה לקדם את המותג במגוון רחב של ערוצים, ביניהם: באצטדיונים, באירועים שיווקים הקשורים לטורניר, בשידורי הטלוויזיה במהלך האליפות. כמו כן היא תוכל להשתמש בסמל הרשמי של האליפות בחומרים המודפסים שהחברה תפיץ לתקשורת.

 

האליפות תתקיים בארבעה ערים מארחות - ירושלים  פתח תקוה, נתניה ותל אביב יפו.  באליפות משתתפות שמונה נבחרות: אלופת אירופה ספרד, גרמניה, אנגליה, איטליה, הולנד, רוסיה, נורווגיה והמארחת ישראל.

 

בין הנבחרות שינחתו בישראל בתחילת יוני 2013 שחקנים מהליגות הבכירות באירופה, ביניהם דוד דה חאה, שוער אלופת אנגליה מנצ'סטר יונייטד, איסקו, הכוכב הצעיר של מלאגה, ג'ורדן הנדרסון וג'ונג'ו שלבי מליברפול, דייל בלינד מאיאקס, לואסי הולטבי מטוטנהאם וכריסטיאן טייו ותיאגו אלקנטרה מברצלונה.

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.