קיה תחשוף בתערוכת פרנקפורט מכונית ספורט קופה 4 דלתות חדשה אשר תהווה את האות לדגמי נישה חדשים לקיה.

קיה קונספט  - האות לתחילתן של מכוניות הנישה של קיה

כבר אמרנו בעבר וכעת זה מתחיל לרקום “פח וגלגלים”. קיה מאמינה שעכשיו הגיע הזמן לחקור שווקים חדשים ועיצובים מובילים מעבר לדגמי ההאצ'בק, סדאן והקרובאובר הרגילים שהם דגמי הליבה של קיה.

 

בתעורכת פרנקפורט הקרובה בעוד פחות מחודש, קיה תציג מכונית סאלון ספורטיבית עם הנעה אחורית שנכון לעכשיו היא ללא כל שם. קיה לא מספקת פרטים רבים אך ככל הנראה דגם הקונספט מבוסס על הפלטפורמה של יונדאי ג'נסיס הסאלונית ומלפנים נמצא מנוע V8 חזק.

 

פיטר שרייר, המעצב הראשי של קיה שאחרי גם על עיצוב הקונספט אמר:” אני מאמין שהמכונית הזו זו הצהרה ברורה של קיה שאנחנו מוכנים לקפוץ לשלב הבא". עוד הוסיף שרייר "העיצוב החדש שואג מאנרגיה ונראה כמוכן להמריא". למרות המילים היפות כמו כל מעצב טוב, בקיה טוענים שמדובר בדגם תצוגה בלבד/הצהרת כוונת ולא משהו שנראה בקרוב.

 

למה אנחנו כן יכולים לצפות בקרוב מקיה? לשני דגמי קונספט חדשים. האחד גרסת גג נפתח לקיה סול המיועדת עבור השוק האמריקאי, שם הסול הפכה לאחרונה למכונית הכי נמכרת של קיה. אל תחשבו על קבריולט אלא משהו אשר יהיה יותר דומה לפיאט 500C. מכונית הקונספט השנייה זו רודסטר עם הנעה קדמית על בסיס קיה סיד פרו החדשה. שני דגמי הקונספט ייחשפו במהלך 2012.

 

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.