קיה מציגה בקוריאה את הפיקנטו 2014 החדשה עם עדכון חיצוני קל ותוספת של אבזור בטיחות.

2014 קיה פיקנטו החדשה - עדכון בטיחות לדגם

קיה חשפה אתמול (יום ג') בשוק הבית הקוריאני את קיה פיקנטו 2014 החדשה, שם היא משווקת כקיה 'מורנינג' (Morning). האם זו מתיחת הפנים למכונית העירונית המצליחה של קיה? כניראה שלא שכן חיצונית אין כל שינוי בדגם, אך תשובה חד משמעית נקבל בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא.

 

השינוי העיקרי בדגם הוא בתחום הבטיחות כאשר קיה מוסיפה כרית אוויר לברכי הנהג, מה שהופך את הפיקנטו למכונית העירונית הראשונה בעולם המציעה 7 כריות אוויר (לאחר פיאט 500 ותודה לגולש אביב על התיקון). בנוסף לכך, קיה התקינה מערכת בקרה לבלימה בסיבוב (CBC) ומערכת ניהול בקרת יציבות VSM עדכנית.

 

הפיקנטו משווקת בישראל ובאירופה עם תיבת 4 הילוכים אוטו', אך בשוק הבית הקוריאני משווק מאז 2011 דגם eco dynamics המוצע עם תיבת הילוכים רציפה ומערכת עצור/סע (ISG). לדגם זה צריכת דלק של 16.3 ק"מ לליטר (לפי התקן הקוריאני - מהמחמירים בעולם). יחד עם גרסה זו, קיה מציגה לראשונה בקוריאה את גרסת ההנעה בגז של הדגם (LPGׂׂ) שתוצע בשוק האירופאי גם כן.

 

חיצונית, גרסת החמש דלתות של הפיקנטו מקבלת את החזית והפגוש האחורי של הפיקנטו ספורט – גרסת השלוש דלתות של הפיקנטו ולכן אנחנו עדיין לא יכולים לאשר שזו אכן מתיחת הפנים לדגם. בתא הנוסעים של הגרסה המאובזרת ביותר של הפיקנטו (המשוקת בקוריאה בלבד) קיה הוסיפה אופציה לגימור בשחור מבריק בנוסף לגימור הכסוף המוכר וכן ציידה את הדגם בלוח מחוונים חדש עם עם צג מרכזי דיגיטלי במקום שעון המהירות.

 

כאמור, בתערוכת פרנקפורט הקרובה נדע האם אלו השינויים שבוצעו גם בגרסה האירופאית של הדגם המשווקת כאן בישראל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.