קיה IMAGINE קונספט
11 רכבים חשמליים עד שנת 2025.
קיה IMAGINE קונספט
11 רכבים חשמליים עד שנת 2025.

תוכנית החומש של קיה כוללת השקה של 11 דגמים חשמליים, כולל רכב חשמלי ייעודי ראשון בשנת 2021.

 

קצת לאחר שחברת האם שלה יונדאי הציגה את התוכנית האסטרטגית שלה לחמש השנים הבאות, קיה עושה מהלך זהה במסגרת מפגש המשקיעים השנתי שלה אותו הוביל יו"ר ונשיא החברה האן-וו פארק. כמו חברת האם, גם האסטרטגיה של קיה לשנת 2025 כוללת חדירה משמעותית יותר לתחום הרכב החשמלי לצד כניסה לתחומים חדשים כגון ליסינג ואספקת שירותי תחבורה.

 

במסגרת תוכנית החומש הזו, הנקראת תוכנית S, קיה מתכננת לשווק 11 דגמים חשמליים עד שנת 2025 אשר יאפשרו לה להשיג נתח של 6.6% משוק הרכב החשמלי הגלובלי. קיה שואפים כי עד שנת 2025 רכבים עם הנעה חשמלית - היברידי עד חשמלי מלא - יהוו כ-25% מסך המכירות של המותג בחלוקה של 500,000 רכבים חשמליים ומיליון רכבים היברידיים/פלאג-אין.

 

קיה imagine קונספט
קיה imagine קונספט - זה ככל הנראה הרכב החשמלי הייעודי של קיה.

במהלך השנה הבאה היא תציג דגם חשמלי ייעודי ראשון למותג, כלומר דגם חשמלי שלא מבוסס על דגם קיים וישווק בגרסה חשמלית בלבד. בקיה מציינים כי מדובר בקרוסאובר אשר יטשטש את הגבול בין מכונית נוסעים ל-SUV, לדגם יהיה טווח נסיעה של מעל ל-500 ק"מ וטעינה של הסוללה תדרוש המתנה של 20 דקות בלבד. ב
במסגרת המהלך הזה להרחבת האחיזה בשוק הרכב החשמלי, קיה תרחיב את היצע הגרסאות ורמות הגימור של הדגמים הירוקים שלה, כך לדוגמה רכב חשמלי מסוים ישווק עם מספר סוללות/מנועים לבחירה לצד מספר רמות גימור. בנוסף, קיה תבצע השקה של דגמים חשמליים בשווקים מתפתחים בהם רכבים מסוג זה נחשבים לחלום רחוק.

במסגרת הרחבת שירותי התחבורה, כי תבצע השקעות בתחום הליסינג, מרכזי שירות שיספקו שירותי תחבורה על בסיס רכבים חשמליים ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.