קיה JV7 קונספט, מציג את התפיסה של קיה לאיך מיניוואן אמור להיות.

קיה KV7 מיניוואן קונספט

לקיה נמאס שלכל מיניוואן כיום מוצמדת המילה "ספורטיבי" או כפי שהמעצב הראשי של קיה אמריקה, טום קרנס, הגדיר זאת "הרגשנו שקטגוריית המיניוואנים זקוקה להערכה מחדש, בשל העובדה שכולם כיום מצמידים את המילה "ספורטיבי" לרכבי המיניוואן שלהם, למרות שבסופו של דבר לב ליבו של המיניוואן זו צורתו הקופסתית".

 

קיה KV7 קונספט, לא רק ניראת גדולה בתמונות, היא אכן כזו עם מידות של 4,873 מ"מ אורך, 2,033 מ"מ רוחב, 1,729 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 3,100 מ"מ, בהחלט קופסה גדולה. אמנם ב-קיה מדברים על קופסה המייצגת פרקטיות, אך אם תסתכלו בתמונות, דלתות הצד הן דלתות כנפי שחף, שהן לא שיא הפרקטיות במיניוואן, אך בהחלט ייחודיות ופונות לקהל היעד "המתוחכם" לו מיועד ה- KV7 ויחד עם חוסרה של קורת B נוצר פתח כניסה עצום למושבים מאחור.

 

ה- KV7 מצויד ב-4 מושבים מסתובבים על צירם (כולל זה של הנהג)אך בניגוד למיניוואן רגיל, המושבים מאחור לא מסודרים בשורות לרוחב אלא לאורך כאשר בצד אחד שני כיסאות מסתובבים ובצד ספה היוצרת מרחב בסגון לאונג'. הקונספט KV7 מצויד במנוע 2.0 GDI עם מגדש טורבו בהספק של 285 כ"ס, המשרת גם את קיה אופטימה בגרסתה האמריקאית. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית.

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.