2018 רנו מגאן R.S טרופי החדשה
מגאן R.S טרופי החדשה.
2018 רנו מגאן R.S טרופי החדשה
מגאן R.S טרופי החדשה.

מגאן R.S Tropy היא גרסת קצה למגאן R.S עם מנוע משופר בהספק של 300 כ״ס, יחד עם שיפורים רבים בשלדה ובמתלים, הכל לטובת ביצועים טובים יותר וניהוג חד יותר.

 

חובבי הוט האצ׳ רבים המתינו לרגע הזה ועכשיו זה קורה. לאחר שחשפה בשנה שעברה את המגאן R.S החדשה, עם 280 כ״ס והיגוי לכל הגלגלים, חטיבת הספורט של רנו (R.S) מציגה כעת  את הגרסה הבכירה והקיצונית של הדגם, מגאן R.S טרופי.

 

המגאן R.S Trophy כוללת, בעיקר, שדרוגים בתחום השלדה והמנוע. מנוע ה-1.8 ליטר טורבו של הדגם הרגיל זוכה בגרסת הטרופי להספק מרבי של 300 כ״ס ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ, כאשר המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית. בשידוך לתיבת שישה הילוכים DCT כפולת מצמדים המומנט המרבי עומד על 42.8 קג״מ.

 

רנו מגאן RS טרופי תא הנוסעים
מושבי ספורט חדשים.

התוספת של 20 כ״ס ו-3.0 ק״מ לעומת הדגם הרגיל, מאפשרת למגאן R.S טרופי לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.7 שניות, שיפור של 0.1 שניות לעומת הדגם הרגיל. התוספת הזו התאפשרה תודות למערכת ניהול מנוע מעודכנת, למערכת פליטה חדשה ומשופרת ולמגדש טורבו משודרג - בהשראת המנוע ה-F1 של רנו - עם מיסב קרמי המפחית משקל ומקטין את החיכוך ומאפשר לטורבינה להסתובב בקצב של עד 200,000 סיבובים לדקה. ברנו מציינים שהמנוע המשודרג לא רק חזק יותר אלא מגיב מהר יותר לפקודת דוושת התאוצה.

 

רנו מגאן RS טרופי חישוקי גלגלים
חישוקי גלגלים חדשים וקלים יותר.

הדגם מצויד כסטנדרט בשלדת CUP, כולל דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני ומתלים בכיול קשיח יותר: תוספת של 25% קשיחות לבולמים, 30% לקפיצים ו-10% למוטות המייצבים. החלפת חלקים פלדה במתלה בחלקים מאלומינים, יחד עם חישוקי ״19 בעיצוב ייחודי לדגם והנועלים צמיגי ברידג׳סטון Potenza S001, מאפשרים הפחתה של המשקל הבלתי נתמך ובכך לשפר את הניהוג ותחושת ההיגוי.

להפחתת המשקל הבלתי נתמך תורמים גם צלחות בלימה קדמיות מחומר מתקדם (שילוב של שני חומרים) בקוטר של 355 מ״מ, הפחתה של 1.8 ק״ג לכל גלגל. החל משנה הבאה, חטיבת הספורט של רנו תציע לרוכשים אופציה לחישוקי ״19 חדשים (Fuji) הקלים יותר ב-2 ק״מ ונועלים צמיגים דביקים עוד יותר, Potenza S007 - בגרסה מיוחדת לדגם שפותחה במשותף עם יצרן הצמיגים היפני.

 

בתא הנוסעים נוכל למצוא מושבים חדשים המקרבים את הנהג ב-20 מ״מ לקרקע ואופציה, ניתן לבחור במושבי באקט של ריקארו עם תמיכה משופרת לגוף.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.