הטיגואן GTE אקטיב מיועד לשטח ומצויד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם טווח נסיעה חשמלי של 32 קילומטר, הספק כולל של 218 כ"ס והנעה כפולה.

2016 פולקסווגן טיגואן GTE אקטיב קונספט
קשוח וחסכוני - פולקסווגן טיגואן GTE אקטיב קונספט.

לקראת תערוכת דטרויט הנפתחת מחר, פולקסווגן חושפת את הטיגואן GTE אקטיב קונספט, גרסה "קרבית" לשטח של הקונספט טיגואן GTE אותו פולקסווגן הציגה בתערוכת פרנקפורט האחרונה במקביל לחשיפתו של הטיגואן 2016 החדש.

 

גרסת האקטיב לטיגואן GTE נועלת צמיגי שטח, בעלת הגבהת מרכב ונושאת פלסטיקה המעניקה לדגם מראה קרבי וקשוח יותר. הדגם מצויד באותה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין המבוססת על מנוע 1.4 ליטר טורבו TSI בהספק של כ-150 כ”ס הנעזר בשני מנועים חשמליים, קדמי בהספק של 54 כ”ס ואחורי בהספק של 114 כ”ס, ליצירת הספק כולל של 218 כ”ס.

 

לדגם בורר מצבי הנעה, כולל מצב חשמלי מלא בו המנוע האחורי אחראי על הנעת הדגם והמנוע הקדמי מצטרף בהתאם למצב האחיזה ועד למצב של הנעה כפולה קבועה בו כל המנועים לוקחים חלק בהנעת הרכב. מנוע הבנזין האחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים משודך לתיבת שישה הילוכים DSG.

 

הדגם מצויד בסוללה בקיבולת של 12.4kWh המספיקה לפי פולקסווגן לטווח נסיעה חשמלי של 32 ק"מ וטווח הנסיעה הכולל של הדגם עומד על כ-933 ק"מ. במצב נסיעה חשמלי, המהירות המרבית מוגבלת ל-113 קמ"ש.

 

יגיע לפס הייצור? הטיגואן GTE יושק כבר בחודשים הקרובים, אך פולקסווגן לא מספקת רמזים בדבר גרסת האקטיב לדגם.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.