רז הימן והלל סגל, מצוות 'פוינטר - M3', סיימו ראשונים בראלי 24 השעות של יוון.

רז היימן הלל סגל

אחרי שכבשו את המקום הראשון בראלי בלקן, רז היימן והלל סגל המרכיבים את נבחרת 'פוינטר- 3M' מוסיפים לארון הגביעים המתפקע שלהם ניצחון גם בראלי 24 השעות של יוון שהסתיים אתמול (א'). הראלי המפרך על מסלול שאורכו כ- 1018 ק"מ החל ביום שבת ה-29 לנובמבר בשעה 11:00 והסתיים אתמול ה-30 לנובמבר אחר הצהריים.

 

זהו הראלי הבינלאומי ה – 23 במספר של רז וה – 18 של הלל. רז והלל הם מנהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל, זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים לשנת 2009.

 

ראלי 24 השעות של יוון, הוא ראלי סיבולת אשר התקיים זו השנה ה- 11 ונערך במרכז המדינה, מזרחית לאתונה. המשתתפים בראלי מחולקים לחמש קטגוריות: T1 , T2 ו-T3 המקצועיות, קטגוריית אופנועים וקטגוריה המיועדת למשתתפים אשר מתחרים עם רכבי 4 X 4 הרגילים שלהם. בקטגוריית הרכבים נרשמו 46 מתחרים, מתוכם 17 צוותים בקטגוריה הפתוחה והחזקה, ביניהם צוותים מנוסים וותיקים מאיטליה, בולגריה, צ'כיה ויוון.

 

הראלי התפרס לאורך 1018 ק"מ רצופים, 177 ק"מ יהיו קטעי קישור על דרכים ציבוריות, היתרה – 841 ק"מ מורכבת מ- 6 קטעים תחרותיים בשטח באורך של 75 עד 169 ק"מ כל אחד, כאשר ביניהם 2 עצירות ביניים לטובת סיוע ומנוחה (אם זו תתאפשר) של 90 דקות כל אחת.

 

תנאי השטח לאורך המסלול מגוונים וכוללים שבילי יער הרריים, שבילים צרים ובוציים המתפתלים תוך שינויי גובה של עד 1,500 מ' על "הרי הרוקי" של מרכז יוון ולקינוח דרכים בוציות בעמק, בינות לשדות חקלאיים. לדבריו של רז, מרבית המתחרים פרשו במהלך המירוץ לאחר שלא עמדו בתנאי הדרך הקשים ובאורכו של המירוץ. לדבריו, ההכנה של הרכב הייתה אופטימלית השנה ולא נרשמה אף תקלה אחת ברכב במהלך המרוץ.

 

נותני החסות לצוות הם חברת M3 שהצטרפה השנה כנותנת חסות ראשית לצד חברת פוינטר. נותני חסות נוספים הם חברת אוטולוקס יבואנית צמיגי TOYO, אשר תספק צמיגי שטח מלא למרוץ ובנוסף חליפות, נעלי וכפפות מירוץ מקצועיות מבית MOMO Italy; חברת ICL אשר תשלח את הרכב במכולה מישראל לורנה ובחזרה; הנפלד יבואן כננות WARN, טלפארמה, גילת סאטקום ומשקפי רודי פרוג'קט.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.