פולקסווגן T-cross תא הנוסעים
פולקסווגן T-cross - תא נוסעים בהשראת הפולו.
פולקסווגן T-cross תא הנוסעים
פולקסווגן T-cross - תא נוסעים בהשראת הפולו.

מספר ימים לפני החשיפה הראשית, פולקסווגן מספקת לנו הצצה אל תא הנוסעים והעיצוב החיצוני של ה- T-Cross.

 

רגע לפני שהיא חושפת את ה-T-Cross בבכורה עולמית ביום חמישי הקרוב (25.10), פולקסווגן מספקת לנו הצצה נוספת לקרוסאובר העירוני הראשון שלה, האח של סיאט ארונה לקבוצת פולקסווגן.

 

בסרטון הקצר שפולקסווגן מפרסמת אנחנו זוכים להצצה ראשונה אל תא הנוסעים של הדגם ולא קשה להבחין כי מדובר בעיצוב זהה לתא הנוסעים של הפולו החדשה בשינויים קלים בלבד. עוד ניתן להבחין כי הדגם יוצע גם עם חבילת R-Line אשר תעניק לדגם מראה ספורטיבי יותר וגימור דמוי קרבון בתא הנוסעים.

הסרטון מספק לנו הצצה גם אל יחידות התאורה המודרניות של הדגם ואל העבודה שכמו ה-T-Roc הגדול יותר (שלא ישווק בישראל) פולקסווגן תרשה לרוכשים לבחור מבין מגוון רחב של שילובי צבעים לתא הנוסעים וחישוקי הגלגלים וכן מבחר גדול של צבעים למרכב החיצוני, כולל צבעים לא שגרתיים יחסית למותג.

 

לפולקסווגן T-Cross אורך של 4,107 מ״מ, שורה שנייה הנעה על מסילה ונפח תא מטען חריג יחסית לסגמנט של 455 ליטר (בהתאם למיקום המושבים מאחור) הגדל ל-1,281 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. 

 

פולקסווגן רומזת על t-cross
פולקסווגן T-Cross.

הדגם ישווק כסטנדרט עם מערכת בלימה אוטונומית (לעיר) עם זיהוי הולכי רגל ובקרת סטייה מנתיב, מערכות אשר יפטרו את הדגם מהצורך במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. מערכות בטיחות מתקדמות נוספות שנוכל למצוא בדגם הן ניטור שטחים מתים - כולל תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת קדם תאונה הסוגרת את כל החלונות, מהדקת את חגורות הבטיחות ומגדילה את הלחץ במערכת הבלימה רגע לפני ההתנגשות.

פולקסווגן תשווק את ה- T-Cross עם מבחר מנועים המוכרים לנו מהארונה ושאר דגמי פולקסווגן: 1.0TSI עם 95 כ״ס או 115 כ״ס, 1.5TSI עם 130 כ״ס או 150 כ״ס ומנוע דיזל 1.6 ליטר אחד. רשימת האבזור של הדגם, ברמות האבזור הגבוהות, כוללת מולטימדיה ״8, משטח טעינה אלחוטי, 4 כניסות USB, לוח מחוונים דיגיטלי מערכת שמע מבית Beats ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.