מאזדה עובדת על מתיחת הפנים לדגמי 2015 של מאזדה CX-5, השינוי החיצוני מינורי למדי, שינוי משמעותי יותר צפוי בתא הנוסעים.

2015 מאזדה CX-5 מתיחת פנים

מאזדה CX-5, הקרוסאובר המצליח של מאזדה, חוגג בקרוב שלוש שנים מאז שהוצג לראשונה וזה לרוב הזמן למתיחת פנים. את מתיחת הפנים לדגם, מאזדה צפויה להציג כבר בתערוכת פריז הקרובה באוקטובר, או לכל המאוחר בז'נבה שנה הבאה, ושיווקו של הדגם המחודש צפוי להתחיל במחצית השנייה של 2015.

 

מאזדה CX-5 היה הדגם הראשון במאזדה לשאת את שפת העיצוב העדכנית של החברה הנקראת KODO והמיושמת כיום על רוב דגמי מאזדה באירופה. כפי שניתן לראות בתמונות הריגול, מאזדה לא מתכוונת לבצע שינויים מרחיקי לכת בעיצוב המוצלח של הדגם, עיקר השינוי יהיה בגריל הקדמי שיעוצב כמו בשאר דגמי מאזדה העדכניים.

 

שינוי משמעותי יוצר צפוי בתא הנוסעים, שם אנחנו מצפים למצוא את מערכת המולטימדיה העדכנית של מאזדה המוכרת לנו ממאזדה 3 החדשה. בתחום המנועים לא צפוי שינוי משמעותי ואת הדגם ימשיכו לשרת אותם מנועים מוכרים: שני מנועי בנזין בנפחים של 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר ומנוע טורבו דיזל אחד בנפח 2.2 ליטר.

 

עבור השוק האירופאי לפחות, מאזדה צפויה להציע גרסת בסיס חדשה שתצויד במנוע ה-1.5 ליטר טורבו דיזל החדש של מאזדה, 105 כ"ס ו-25.5 קג"מ, שהוצג לאחרונה עם מאזדה 2 החדשה. גרסה זו תאפשר למאזדה להתחרות למשל בגרסת הבסיס 1.2 טורבו של ניסאן קשקאי החדש.

 

 

 

 

 

תגיות: מאזדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.