אופל ישראל תציע את האינסיגניה בשתי רמות גימור חדשות וספורטיביות.

אופל אינסיגניה OPC LINE

אופל ישראל תחל לשווק בימים הקרובים את רכב המנהלים המעוצב שלה, האינסיגניה, בשתי רמות גימור ספורטיביות חדשות וייחודיות למותג. דגם האינסיגניה, אשר זכה בשנת 2009 בתואר היוקרתי "מכונית השנה" באירופה. כיום, משווק הדגם בישראל בשלוש גרסאות: 4 דלתות סדאן, 5 דלתות ו- sports tourer, כולם במנוע 2 ליטר טורבו המספק 220 כ"ס. בנוסף, משווק הדגם בגרסת OPC, גרסת הביצועים הספורטיבית הבכירה, במנוע 6V 2.8 ליטר טורבו ו-325 כ"ס.

 

כעת, הוחלט, כאמור, על שיווק הדגם בשתי רמות גימור חדשות וספורטיביות, שתיהן במונע 2 ליטר טורבו המספק 220 כ"ס. רמת הגימור הראשונה, SRI, כוללת פלטפורמה נמוכה יותר; מושבים ספורטיביים ואגרונומיים; כוונון חשמלי של המושבים (8 מצבים); חישוקי מגנזים "18; הגה ברמת גימור ספורטיבית המשנה את קשיחותו על-פי מהירויות (Servotronic) ועוד. דגם זה ישווק במחיר של 198,990 ש"ח.

 

רמת הגימור השנייה, OPC Line (חטיבת הספורט ב- Opel Performance center) כוללת את כל האבזור שברמת הגימור SRI, ובנוסף, כולל הדגם מראה אגרסיבי יותר, לרבות חצאיות; ספויילרים; פגושים מונמכים; ג'אנטים ספורטיביים; הגה ספורט OPC; אגזוזים ייחודיים ודוושות אלומיניום מחוררות. דגם זה ישווק במחיר של 208,990 ש"ח.

 

לדברי אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל, "ההחלטה לשווק את האינסיגניה בשתי רמות גימור ספורטיביות חדשות נבעה מההצלחה שנוחל דגם האינסגניה בתצורותיו השונות יחד עם העניין הרב שמעורר דגם ה- OPC בקרב חובבי רכבי הספורט בישראל. אנו מאמינים כי הדגמים החדשים יענו על דרישות השוק לרכבים ספורטיביים ברמת אבזור גבוהה ומאיכות בלתי מתפשרת ויפנו לקהל רב ומגוון יותר, ספורטיבי וצעיר ברוחו".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.