רנו אלסקן (Alaskan) הוא קדימון לטנדר שרנו תחל לשווק לקראת 2017, יתבסס על הנבארה NP300 החדש של ניסאן.

רנו אלסקן קונספט
רנו אלסקן קונספט - קדימון לטנדר הראשון של רנו שיוצג במהלך השנה הבאה.

רנו לא ממתינה לתערוכת פרנקפורט, את מרכז הבמה בתערוכה היא משאירה למגאן IV החדשה, וחושפת היום (ה') את הקונספט רנו אלסקן (Alaskan) – קדימון לטנדר הראשון של רנו אותו היא תייצר בצמוד לניסאן ולמרצדס – שמצידה תציג את הטנדר הקומפקטי שלה רק ב-2020.

 

האלסקן, שיוצג בשנה הבאה בגרסת הייצור וישווק באירופה במהלך 2017, יתבסס על הרכיבים של הנבארה NP300 החדש של ניסאן כאשר הבידול בין הדגמים יסתכם בעיקר בתחום העיצוב ובכיול שונה. דגם הקונספט אותו מציגה רנו נראה די קרוב לדגם ייצור, להוציא כמובן אלמנטים כגון חישוקי ה- "21, הגג הנושא פאנל סולארי ומיטת שטח או המצלמות המותקנות על מראות הצד ומצלמות את הנופים בהם הרכב נוסע.  

 

ברנו מציינים שלמרות כי מדובר ברכב עבודה, הם שמו דגש רב על השימושיות של הדגם במגוון תחומי החיים, החל מעבודה, בילוי משפחתי או נסיעה עסקית. כך למשל ברנו מציינים שלדגם יהיה תא נוסעים איכותי במיוחד ונוח עבור חמישה נוסעים. בתחום העבודה, רנו מציינת שלדגם כושר נסיעה של 1 טון בארגז ויכולת הגרירה צפויה להיות כמו בנבארה - עד 3.5 טון.  

 

רנו ציידה את דגם הקונספט במנוע ה-1.6 ליטר טווין-טורבו דיזל החדש שלה המשרת כיום את הטראפיק והמאסטר. למנוע הספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. ברנו מציינים שמנוע זה, הקטן מהמקובל בסגמנט, יאפשר לדגם להציע ביצועים וצריכת דלק טובים במיוחד ביחס לסגמנט.

 

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.