לדאצ'יה סנדרו R.S מנוע 2.0 ליטר בהספק מרבי של 150 כ"ס, עיצוב ספורטיבי וכיול ספורטיבי שנעשה ע"י חטיבת הספורט המהוללת של רנו.

2015 דאצ'יה סנדרו RS
דאצ'יה סנדרו RS - גרסה ספורטיבית לסנדרו עבור השוק הדרום אמריקאי.

לאחר לא מעט טיזרים, רנו חשפה אמש בתערוכת הרכב של בואנוס איירס-ארגנטינה את הסנדרו R.S 2.0, גרסה ספורטיבית לסופרמיני דאצ'יה סנדרו המשווקת אצלנו בגרסת הסטפווי המוגבהת של הדגם. יש לציין שבדרום אמריקה, כל דגמי דאצ'יה משווקים תחת מותג רנו.

 

לפני שמישהו חושב על סופרמיני ספורטיבית במחיר של כ-80 אלף שקל, הסנדרו מיועדת נכון לעכשיו לשוק הדרום אמריקאי בלבד וגם אם רנו תהיה מעוניינת בעתיד לשווק את הדגם באירופה, היא בכל מקרה חייבת להתקין בדגם מנוע שונה שכן מנוע ה-2.0 ליטר של הדגם לא עומד בתקן הזיהום יורו 6 האירופאי.

 

כאמור, הסנדרו R.S מצוידת בחזיתה במנוע 2.0 ליטר (Flex-Fule) המשווק בדרום אמריקה עם הרנו דאסטר בהספק מרבי של 150 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. לפי רנו, זה מספיק לנתון תאוצה של 8.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 205 קמ"ש.

 

 

מעבר לקוסמטיקה החיצונית וחישוקי ה-"16 השחורים שנועדו להעניק לדגם את המראה הספורטיבי המתבקש, חטיבת הספורט של רנו שינתה את כיול המתלים וההיגוי בדגם לטובת התנהגות ספורטיבית ומתגמלת יותר לעומת הדגם הרגיל, זאת יחד עם כיול "משוחרר" יותר של מערכת בקרת היציבות,חיזוקי שלדה כולל מוטות מיצבים עבים יותר ומערכת בלימה חדשה עם בלמי דיסק בכל פינות הרכב. 

 

לעומת הדגם הרגיל, הסנדרו R.S בעלת מרכב נמוך יותר ב- 2.5 ס"מ. בנוסף לכך, לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה RS המאפשר לנהג לבחור בין שלושה מצבים (רגיל, ספורט ורייס) המשנים את תגבור ההיגוי החשמלי ואת תגובת המנוע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.