רנו חושפת פרטים ראשונים על המגאן החדשה, אצלנו במהלך 2016. 

2016 רנו מגאן החדשה
2016 רנו מגאן החדשה - עיצוב מלטוש וספורטיבי.

רנו חושפת היום (ב') לראשונה תמונות ופרטים ראשונים על המגאן 2016 החדשה, הדור הרביעי למשפחתית האצ'בק האירופאית של רנו המתחרה בפיג'ו 308,  פולקסווגן גולף ועוד.

 

אל תמונות הדגם כבר הספקנו להיחשף לפני מספר ימים, אלו חשופת עיצוב ספורטיבי ומחוצן של המגאן החדשה - כמו בכל הדגמים האחרונים של רנו. העיצוב נשען רבות על שפת העיצוב העדכנית יותר של רנו שהוצגה לאחרונה עם האספאס החדש והטליסמן – מחליפת הלגונה.

 

רנו לא מרבה בפרטים, אך היא כן מציינת שהמגאן החדשה נמוכה מזו היוצאת ב-25 מ"מ, בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ב-28 מ"מ (כ-2.68 מטר) ומפסק הסרנים מלפנים ומאחור הורחב. המגאן החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF המודולארית החדשה של רנו-ניסאן המשרתת כיום את הקשקאי והאקס טרייל וכן את הטליסמן והאספאס ותשרת דגמים נוספים בעתיד.

 

רנו אמנם לא חושפת תמונות של תא הנוסעים, אך אל אלו נחשפנו בתמונות שדלפו לרשת המציגות תא נוסעים מאופק ואיכותי העושה שימוש בלוח מחוונים דיגיטלי ובמערכת מולטימדיה עם מסך מגע אנכי בגודל של "7-"9 במרכז הדשבורד, בהתאם לרמת הגימור.

 

רנו תציע את המגאן החדשה עם מגוון מנועי בנזין ודיזל, כולל 1.2 טורבו 130 כ"ס ו-1.6 טורבו 200 כ"X בגרסת ה-GT הספורטיבית. היצע מנועי הדיזל יתבסס ברובו על מנוע ה-1.6 ליטר dCi בהספקים של עד 160 כ"ס בגרסת הטווין-טורבו של מנוע זה. אנחנו מצפים לראות שכמו בטליסמן, גם המגאן תוצע עם תיבת ה-EDC שבעה הילוכים החדשה.

 

פרטים נוספים רנו תחשוף בשבוע הבא בתערוכת פרנקפורט, שם תוצג המגאן החדשה בבכורה עולמית.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.