רנו חפשה תמונות וקצת פרטים של הלטיטיוד (Latitude), ניסיון נוסף של רנו בשוק מכונית הסאלון

רנו לטיטיוד - מכונית סאלון לשווקים מאותגריםעיצוב הפנים של סמסונג SM5, יהיה דומה לזו של הלטיטיוד

 

תכירו, כנראה רק בתמונות, את הרנו לטיטיוד החדשה. מכונית סאלון המחליפה את ה-ואל סאטיס שיצורה הופסק עוד ב-2009. הלטיטיוד מבוססת על רצפה מוארכת של הרנו לגונה ומשמשת גם את הסמסונג SM5 בשוק הקוריאני, שלעצמה, די זהה לרנו לטיטיוד. כמו הרנו פלואנס, היא מיודעת לשווקים מאותגרים (ישראל בתוכם) כגון אפריקה, אסיה, רוסיה, טורקיה וכו'.

 

היצרניות הצרפתיות, מזמן לא הצליחו בשוק רכבי הסאלון/יוקרה. רנו,פיג'ו וסיטרואן ניסו ומנסות את כוחן, אך הן עדיין לא הבינו את שהיפנים כבר הבינו כבר לפני 20 שנה. בשוק היוקרה צריך להשקיע המון, מיתוג ואורך רוח, משהו שהצרפתים מתעקשים שלא לנסות.

 

הלטיטיוד מציגה מידות סאלוניות עם אורך של 4.89 מטר, 1.83 מטר רוחב ו- 1.49 מטר גובה. רנו יודעת מראש, שחיים קלים לא יהיו לה ולכן היא תצייד את הלטיטיוד באבזור עשיר מאוד יחסית למתחרות כמו בקרת אקלים 3 אזורים עם ומרענן אוויר, מושבים עם עיסוי ומערכת שמע מתקדמת מבית BOSE. העיצוב, המאוד סולידי, אמור להזכיר לנו את הרנו 25, הסאלונית היחידה של רנו שעוד זכתה להצלחה יחסית באירופה. הרנ ספראן הסאלונית, מחליפת הרנו 25, שלא הצליחה כמו המוחלפת ויצורה הופסק בשנת 2000, רנו חידשה את יצורה בשנת 2008 (זהה לסמסונג SM5) והיא נמכרת רק במדינות המפרץ ומיוצרת בדרום קוריאה.

 

הלטיטיוד תוצג לראשונה לקהל הרחב בתערוכת מוסקבה באוגוסט 2010. כמו מקרה הפלואנס והלגונה, גם ל-לטיטיוד תוצג גרסה אירופאית שתיחשף בתערוכת פריז באוקטובר 2010.

 

סיפור הצלחה? סביר להניח שלא, אי אפשר לעשות חצי דרך בשוק של רכבי הסאלון בו המותג לא פחות חשוב מהערך האמתי.

 

תגיות: רנו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.