רנו מפרסמת תגובה קצרה כתגובה לפירוק בטר פלייס ומבטיח לרוכשים שהיא שתמשיך להציע שירות לכל מי שרכש רנו פלואנס Z.E בישראל ובדנמרק דרך בטר פלייס.

רנו מבטיחה שתמשיך להציע שירות לכל רוכשי פלואנס Z.E

חברת בטר פלייס הודיעה אמש כי היא הגישה בקשה לפירוק והיום (יום שני) רנו מפרסמת תגובה ראשונה להודעתה של בטר פלייס. חברת רנו, הייתה היחידה שנענתה לבטר פלייס ושי אגסי בפרט ופיתחה עבורה את הפלואנס Z.E עם מנגנון הסוללה המתחלפת. בטר פלייס התחייבה לרכוש מרנו 100,000 מכוניות מדגם פלואנס Z.E (עד 2016). עד להודעת הפירוק החברה מכרה פחות מ1,500 רכבים בישראל ובדנמרק.

 

תגובה של רנו קצרה ועניינית. ראשית החברה מבטיחה לרוכשים שרשת השירות שלה בישראל ובדנמרק תמשיך להציע שירות עבור הרוכשים של רנו פלואנס Z.E , הן עבור הרכב עצמו והן עבור הסוללה. רנו מוכרת בעצמה את הפלואנס Z.E (ללא סוללה מתחלפת) באירופה ובכל מקרה, מוסכי הרשת של רנו הם אלו המטפלים בדגם ללא קשר לבטר פלייס. לטענת רנו, בטר פלייס לא הודיעה לה מראש על כוונתה של החברה להגיש בקשה לפירוק (רנו היא נושה מבוטח).

 

בנוסף לכך מציינת רנו, שהימרה על הנעה חשמלית בהשקעת עתק של מיליארדי דולרים (4 מיליארד השקעה עד 2015), שההחלטה של בטר פלייס לא מטילה בספק את אסטרטגיית המכוניות החשמליות של הברית רנו-ניסאן. לפי החברה, היא המובילה העולמית כיום במכירות מכוניות חשמליות וקצב המכירות רק הולך וגדל עם הזמן.

 

מעבר לכך, רנו מתייחסת אך ורק לעתידו של הרכב החשמלי. רנו מציינת שמכוניות חשמליות הן מוצר חדשני ומהפכני בתפיסת הניידות ובחברה ממשיחים לבחון אפשרויות טעינה שונות, כולל החלפת סוללה ועוד.

 

למרות הדברים של רנו-ניסאן, יש לציין שלפי תוכניות החברה, עד 2016 היא צפויה למכור כמיליון מכוניות חשמליות כאשר עד עתה, היא מכרה בסך הכל כ-80,000 מכוניות חשמליות ולבטר פלייס, היה אמור להיות תפקיד משמעותי ביעד המכירות השאפתני – 10% מסך המכירות.

 

עדכון: חברת בטר פלייס מסרה לאחרונה תוגבה לרנו:

תגובת בטר פלייס: ״חברת רנו הייתה שותפה מלאה לניסיונות בטר פלייס למצוא פתרון להמשך פעילותה של החברה.

 

עוד נמסר מבטר פלייס כי במסגרת המגעים שהתקיימו בין בטר פלייס לרנו יומיים לפני קבלת ההחלטה על פירוק החברה, הודיע הדרג הבכיר ביותר בחברת רנו להנהלת בטר פלייס כי לרנו אין כל כוונה לשתף פעולה עם מגוון ההצעות שהציעה החברה.

 

כמו כן, בניגוד לטענותיה של חברת רנו יש לציין כי החברה עודכנה בדבר עיתוי ישיבת הדירקטוריון של החברה, בה הוחלט להגיש בקשה לפירוק החברה ומינוי מפרק זמני״.

תגיות: רנו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.