רנו חושפת את שמו של הקרוסאובר הקומפקטי החדש שלה אשר יוצג במרץ בז'נבה ויחליף בהמשך את הקולאוס.

רנו

הקרוסאובר החדש של רנו אשר יחליף את הקולאוס ייקרא קדג'אר (Kadjar) כאשר רנו תחל לשווק את הדגם לקראת סוף השנה. לפי רנו, חלקו הראשון של שם הדגם, KAD, מזכיר את הטונציה של המילה קוואד (quad) המתארת רכב עם הנעה כפולה ויכולות שטח גבוהות ואילו חלקו השני של השם, JAR, מזכיר את המילים הצרפתיות ‘agile’ ו- ‘jaillir’ המתארת זריזות/שינוי תנועה מהיר.

 

במילים אחרות, רנו רומזת לנו שהקרוסאובר החדש שלה אשר יוצג בחודש מרץ הקרוב בתערוכת ז'נבה, יציע שילוב של הנעה כפולה עם יכולות שטח יחד עם התנהגות כביש זריזה. עוד לפני תערוכת ז'נבה, רנו תחוש בכל יום ברשתות החברתיות תמונות טיזר לדגם, עד לחשיפה המלאה בשני בפברואר.

 

רנו קדג'אר מבוסס על ניסאן קשקאי החדש של ניסאן ושני הדגמים צפויים לחלוק את אותם המנועים בדיוק (בהספקים קצת שונים כנראה): 1.2 טורבו, 1.6 טורבו בנזין ושני מנועי דיזל 1.5 ליטר ו-1.6 ליטר. במקום תיבת הילוכים רציפה המוצעת עם הקשקאי, רנו צפויה להתקין בדגם את תיבת ה-DCT כפולת המצמדים שלה המוכרת משאר דגמי רנו.

 

המעצב הראשי של רנו לורן ואן דן אקר, מי שהכתיב את שפת העיצוב החדשה והמוצלחת של החברה, מציין שפיתוח הדגם נעשה בצמוד לקשקאי, אך בכל הקשור לעיצוב שני הדגמים יציגו מראה שונה. לורן מוסיף שעיצוב הדגם יהיה המשך ישיר לקו העיצוב של הקפצ'ור הקטן יותר, כעיצוב שהוא "מיינסטרים" ולא הרפתקני.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.