רנו קדג'אר 2019 החדש בישראל - מחיר החל מ-149,990 שקל

2019 רנו קדג'אר החדש
רנו קדג'אר החדש - מתיחת פנים.

רנו קדג'אר המחודש נוחת בישראל עם מנוע 1.5 דיזל חסכוני, 22.2 ק"מ לליטר, אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

כשנה לאחר שנחשף בעולם, קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של רנו קדג'אר 2019 החדש, מתיחת פנים לקרוסאובר הקומפקטי של רנו המתחרה מול יונדאי טוסון, קיה ספורטאז', מאזדה CX-5 ועוד. הקדג'אר המחודש ישווק בשלב זה עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 116 כ"ס, ברמת גימור אחת, עם מערכות בטיחות מתקדמות ובמחיר תחרותי של 149,990 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, דגמי 2019 המחודשים של הקדג'אר מציגים עדכון קל לעיצוב הנאה של הדגם באמצעות גריל גדול ורחב יותר ועיצוב חדש לתחתית הפגוש ופנסי הערפל. מאחור נמצא חדש לפגוש האחורי והשחרה קלה של הפנסים מאחור. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני הקל לדגם.

 

2020 רנו קדג'אר החדש
עדכון קל לעיצוב החיצוני.

בתא הנוסעים המעודכן נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה, R-LINK 2 עם מסך מגע ״7, הכוללת כעת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרי שליטה חדשים למערכת בקרת האקלים המפוצלת, עיצוב מחדש של הקונסולה בין המושבים, שדרוג של הגימור בתא הנוסעים סביב פתחי המיזוג ובדלתות, מושבים חדשים ונוחים יותר וכן כפתורים חדשים ומוארים לחלונות החשמל. ברשימת האבזור נמצא בנוסף לוח מחוונים עם מסך "7 במרכזו, חישוקי "18, ריפודי עור משולב בבד, מראה מרכזית מתכהה אוטו', גג פנורמי קבוע, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בלם יד חשמלי, מצלמה אחורית, קיפול חשמלי למראות הצד, חיישני אורות וגשם ועוד. 2019 רנו קדג'אר החדש - מפרט טכני מלא להורדה

הקדג'אר היוצא שווק בישראל ללא מערך מלא של מערכות בטיחות מתקדמות, הדגם המחודש מתקן את החיסרון הזה והוא מצויד כעת כסטנדרט במערכת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב וניטור שטח מת.

 

2019 רנו קדג'אר החדש תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה, מושבים נוחים יותר ומערכות בטיחות מתקדמות.

רנו שידכה לקדג'אר המחודש מספר במנועים חדשים, כולל 1.3 טורבו עם 140-160 כ"ס ו-1.7 ליטר טורבו דיזל עם 150 כ״ס ו-34.6 קג״מ. בשלב זה, מנועים אלו לא עושים עלייה כך שאנחנו נשארים עם גרסה מעודכנת (Blue dCi) של מנוע ה-1.5 ליטר דיזל המוכר, עם 116 כ"ס ו-26.5 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים EDC כפולת מצמדים, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.5 שניות, מהירות מרבית של 189 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 22.2 ק"מ לליטר. .

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (12)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • קליין יצחק

    חברה של רמאים

    כתובת URL מקוצרת:
  • יניב

    רנו היה פח וישאר פח ....צריך להיות ממש לסדר לקנות רכב כזה במחיר הזה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    אין בקרת שיוט אדפטיבית , לא מעניין

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    מתחרה ביונדאי טוסון, וקיבוץ ספורטאז??? בדיחה!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    משה

    בקטגוריה ולא ביכולות...

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    עולה 150 אלף כדי שניתן יהיה למכור אותו כיד שניה 0 קמ במחיר יותר הגיוני לישראל 130 אלף...

    כתובת URL מקוצרת:
  • נלי טל-בר

    גיל

    מענין אותי !

    כתובת URL מקוצרת:
  • איציק

    יש לי קדג'אר דיזל והחיסרון היחידי שחסר לו לא מעט סוסים וחבל שלא מביאים את הדגם החזק יותר ...
    חוץ מזה אוטו חסכוני ואמין מאוד

    כתובת URL מקוצרת:
  • יובל

    כרגיל קרסו מרמים את הלקוחות מביאים לארץ כול מיני דילים מוזלים של מדינות עולם שלישי...

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    150000שקל זה מחיר תחרותי?? מגוחך לכתוב את זה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    שמואל

    עלה 140 אלף שהיורו היה 4.25. עולה 150 אלף שהיורו 3.9 מתמתיקה לטיפשים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    רוני

    מתמטיקה
    אנא תדייק עד הסוף.
    כל היבואנים מרשים לעצמם לעלות מחירים בלי לספור אף אחד כי כשיש ביקוש אפשר לעשות מה שרוצים.
    לדעתי יש תיאום מחיר סמוי בין רוב היבואנים כי לא ייתכן שקשת המחירים של כל קבוצה דומה אחת לשניה בלי קשר למדינה ולמפעל שבו מיוצר הדגם.

    כתובת URL מקוצרת: