שברולט קרוז האצ'בק 2016 החדשה מציעה עיצוב הפונה לצעירים, מנוע 1.4 טורבו 153 כ"ס ותא מטען ענק בנפח של 524 ליטר.

2016 שברולט קרוז האצ'בק
שברולט חושפת את הקרוז האצ'בק 2016 החדשה.

שברולט לא ממתינה לתערוכת דטרויט וחושפת היום לראשונה את הקרוז האצ'בק החדשה לשנת 2016, גרסת החמש דלתות של הקרוז סדאן החדשה שנחשפה לפני כחצי שנה. בהמשך השנה שברולט תחשוף גם את גרסת הסטיישן של הקרוז.

 

הקרוז האצ'בק החדשה מתבססת על פלטפורמת D2 החדשה של ג'נרל מוטורס (אותה פלטפורמה המשרתת גם את אופל אסטרה החדשה) שיחד עם מנועים קלים יותר ושיפורים נוספים מאפשרת לקרוז האצ'בק להיות קלה יותר בכ-91 ק"ג מהדגם היוצא.

 

בסיס הגלגלים של הקרוז האצ'בק החדשה עומד על 2.70 מטר, כמו בדגם הסדאן, ונפח תא המטען גדול במיוחד ועומד על 524 ליטר או 1,189 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

כמו בדגם הסדאן, גם הקרוז האצ'בק החדשה מצוידת במנוע 1.4 ליטר טורבו חדש עם הזרקת דלק ישירה בהספק מרבי של 153 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או אוטו', שתי תיבות ההילוכים חדשות לגמרי. הביצועים צפוים להיות זהים לדגם הסדאן, כ-8.0 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק בינעירונית של 17 ק"מ לליטר (לפתי תקן EPA האמריקאי המחמיר יותר מזה האירופאי).

 

בשאר התחומים הדגם זהה לגרסת הסדאן והוא יצויד בשלל מערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימה אוטו', התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ועוד, תאורת LED ראשית (כאופציה), מערכת MYLink מהדור החדש עם מסך "7 ועוד.

 

פרטים נוספים על הדגם שברולט תחשוף בתערוכת דטריוט הנפתחת בשבוע הבא.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.