הטראקס 2016 המחודש נוחת לאחר מתיחת פנים עם עיצוב חדש לחזית ותא נוסעים שעוצב מחדש לחלוטין. הדגם המחודש מצויד באותו מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס של הדגם היוצא.

2016 שברולט טראקס המחודש
שברולט טראקס המחודש נחת בישראל.

במקביל להשקתה של שברולט קרוז החדשה, UMI, יבואנית שברולט בישראל, משיקה את דגמי 2016 המחודשים של הטראקס – הקרוסאובר העירוני של שברולט אשר זכה למתיחת פנים מקיפה אותה הציגה שברולט בתחילת השנה.

 

העיצוב החיצוני זכה עם מתיחת הפנים לחזית חדשה לחלוטין, כולל עיצוב חדש לפנים מלפנים ומאחור, המיישרת קו עם שפת העיצוב העדכנית של שברולט. שינוי משמעותי ומקיף יותר, ולא אופייני למתיחת פנים, נמצא בתא הנוסעים של הטראקס המחודש. שברולט פשוט עיצבה מחדש את כל הדשבורד והתוצאה היא תא נוסעים מודרני ואיכותי משמעותי לעומת הדגם היוצא.

 

מה שלא השתנה בטראקס זו יחידת ההנעה, הטראקס לא מקבל את מנוע ה-1.4 טורבו 153 כ"ס העדכני של שברולט וממשיך לעשות שימוש במנוע ה-1.4 טורבו, 140 כ"ס ו-20.4 קג"מ, של הדגם היוצא המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' – גם היא ממשיכה מהדגם היוצא.

 

האבזור בדגם לא השתנה משמעותית והטראקס ימשיך להיות מוצע בשתי רמות גימור, LS הבסיסית ו-LT הגבוהה יותר. רמת הגימור LT כוללת מולטימדיה מקורית MyLink עם מסך מגע "7 וממש מורחב למכשירי אפל ואנדרואיד, מפתח חכם לכניסה והתנעה, מצלמה אחורית, ממשק BT מתקדם עם שליטה מההגה, חישוקי סגסוגת "16 ועוד. שברולט טראקס 2016 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מה שכן השתנה הוא המחיר, הטראקס מוזל בדגם הבסיס בכ-7000 שקל לעומת הדגם היוצא:

טראקס LS – החל מ-122,900 שקל.

טראקס LT – החל מ-132,900 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.