שברולט תציג בתערוכת ניו יורק  שתי גרסאות חדשות לקרוז. גרסת 1.4  ליטר Ecotec חסכונית ואחת בגימור RS.

שברולט קרוז RSשברולט קרוז Eco

 

שברולט שמתחילה לשווק את הקרוז בארה"ב, תציג בתערוכת ניו יורק שתי גרסאות חדשות לקרוז. האחת סופר חסכונית עם צריכת דלק בינעירונית של 17 ק"מ לליטר (בתקן EPA האמריקאי, לפי התקן האירופאי זה קרוב ל-18 ק"מ לליטר).  המנוע חדש אצל שברולט, מנוע 1.4 ליטר Ecotec  עם מגדש טורבו בהספק של 138 כ"ס כמו ההספק של מנוע ה-1.8 ליטר, בדם יוצע עם תיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות מה שמטיל ספק על הגעתה לארץ.

 

את צריכת הדלק המרשימה הזו משיגה הקרוז באמצעות שינויים אוירודינמים. בגריל התחתון (שהונמך לעומת הדגמים הרגילים) ישנם תריסים הנסגרים במהירויות גבוהות להקטנת הגרר ונפתחים במהירויות נמוכות לשיפור קירור המנוע.  בתחתית הרכב הוספו פאנלים לאפשר זרימת אוויר חלקה יותר,  הרכב כולו הנומך קצת (לא נמסר בכמה), חישוקי 17 אינצ' שאמורים להיות קלים יותר וצמיגי Goodyear עם התנגדות לגלגול נמוכה. לפי שברולט התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש היא 10 שניות בידנית ו-9 שניות בגרסה האוטומטית (שאמורה להיות פחות חסכונית).

 

 

עוד תציג שברולט בתערוכה, גרסת RS לקרוז, או יותר נכון חליפת RS לקרוז. זו אותה הקרוז עם מנוע 1.8 ליטר ובתוספת אלמנטים עיצוביים ספוטיביים, לא תרגיל חדש אצל שברולט ראינו אתה זה באופטרה ספורט.  החבילה ברמות הגימור LT,LTZ וכוללת, ספוילר אחורי ופנסי ערפך, מבפנים גימור כרום במקום הגימור דמוי האלומניום אם תאורה כחולה "לתחושבת לילה ספורטיבית" לדברי שברולט.

 

תגיות: שברולט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.