עקב סכסוך עבודה באוסטרליה, החלו השוטרים לסמן לנהגים היכן מוצבות מצלמות מהירות סמויות וקבועות בכדי לפגוע בהכנסות המדינה.

מצלמות מהירות ללא ספק מעשירות את קופת המדינה

אין הוכחה חד משמעית בדבר נחיצותן של מצלמות המהירות בסיוע בהפחתת תאונות דרכים, אך לאף אחד אין ספק בכך שמצלמות המהירות מעשירות את קופת המדינה.

 

שוטרי מדינת ויקטוריה שבאוסטרליה, החלו לסמן לנהגים באמצעות הפעלות אורות חירום בניידות המשטרה, היכן ממוקמות מצלמות מהירות ניידות וסמויות או מצלמות קבועות המופעלות ע"י חברה פרטית. עקב הימצאות הניידת הנהגים באופן טבעי מאטים את מהירות נסיעתם ונמנעים מקבלת קנס שמן בדואר. אחד השוטרים סיפר "החלטנו לפגוע בהם היכן שהיא כואב להם, הכנסות מקנסות המהירות".

 

פעולה זו של שוטרי מדינת ויקטוריה, החלה עקב סכסוך עבודה שהחל לפני מספר חודשים והגיע החודש למשבר בשיחות. משטרת ויקטוריה הייתה אמורה לקבל השנה תוספת של 1700 תקנים וכן העלאה במשכורת של 4.5% ואילו המדינה מוכנה לתוספת של 2.5% בלבד לשכר.

 

עקב פעולת המשטרה, הודיע הממשלה לחברה הפרטית המפעילה את מצלמות המהירות הניידות והסמויות, לא לשלוח למשטרה את המיקום השבועי הקבוע של מצלמות המהירות הסמויות בכדי לא לפגוע בהכנסות המדינה מקנסות המהירות. הכנסות מדינת ויקטוריה מקנסות מהירות הגיעו בשנה שעברה לכ-500$ מיליון, מדינה בעלת אוכלוסיה המונה כ-שישה מיליון תושבים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.