אוטודיל מכירות רכב מיד ראשונה המשמשת גם כטריידאין של מספר יבואנים, רושמת חודש שיא עם מכירות של 777 רכבים מיד ראשונה בחודש אוקטובר האחרון.

אוטודיל שוברת שיא מכירות בחודש אוקטובר 2013

רשת "אוטודיל", רשת מכירת מכוניות מיד ראשונה פרטית הגדולה בישראל, מסכמת את חודש אוקטובר היוצא בשביעות רצון רבה, כחודש המוצלח ביותר של הרשת מאז היווסדה: שיא מכירות העומד על 777 כלי רכב שנמכרו רק החודש, נתון זה מייצג גידול של 46% במכירות לעומת חודש אוקטובר שנה קודמת שהסתיים עם 532 כלי רכב.

 

כלל, שנת 2013 מסתמנת כשנת שיא אי פעם לאוטודיל, כשכרגע היא עומדת על כ- 6,350 כלי רכב שנמכרו מתחילת השנה, נתון המציג צמיחה של 6% בהשוואה לאשתקד. זאת ועוד, כחלק מחודש יוצא דופן, אוטודיל שוברת גם שיא קניות/רכישה מיבואנים, עם כ- 900 כלי רכב שנרכשו בסכום הגבוה מ– 70 מיליון שקל.

 

"אנו שמחים לראות גידול במספרי המסירות שלנו" אומר תומר דותן, מנכ"ל משותף אוטודיל ומוסיף "אוטודיל קרובה לסכם את השנה המוצלחת ביותר בתולדותיה. לא רק שמכרנו יותר כלי רכב מאי פעם, אלא גם הצלחנו להעלות את סכום העסקאות הכולל. אין ספק שהעובדה שמחירוני הרכבים המשומשים התייצבו, לצד שינוי מלאי הרכב החדש עזרו לעליית הביקוש בשוק המשומשות". נתון מעניין נוסף בסיכום החודש מוכיח עם ישראל מושפע ממחירי הדלק ומחפש רכבים חסכוניים כשרכבי הסופר מיני שוב בולטים על חשבון המשפחתיות עם 190 רכבים ו- 25% מסך המכירות.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.